老Blue日記

星期一, 12月 31, 2007

大除夕﹣回顧07展望08



2007年12月31日
丁亥年十一月廿二


〈個人〉
真係話咁快一年,
睇番07年自己起Blog度寫嘅垃圾文章,
從中定下嘅07計劃,
只有一半實現....,
展望08我老Blue已經唔再定下乜嘢大計囉!

〈理財〉
可喜嘅係07年定下嘅理財目標,
幸運地順利達標,
可能定嘅目標唔高啦!
不過,睇呢幾日財經專欄提到來年股市將會繼續波動,
睇怕08年唔易做到,
一句講哂揾錢真係唔易㗎!!

〈模型〉
我最喜愛嘅高達模型,
今年預算一個月完成二盒,
呢個目標完全粉碎,
今年只係砌咗三幾副罷了,失敗!!
呢兩日自己仲趁靚價入咗副期待已久嘅MG Unicorn Gundam及EX Albion(高達0083主⻆艦﹣阿拉巴漢),
好不幸入貨指數已經累積咗到63盒,
但係完成嘅只得十幾盒.....。
自己都覺得好恐佈吓!
希望08年可以抽多時間出嚟砌多啲啦。

〈相機〉
起呢個月終於見到期望咗好耐嘅O記旗艦機﹣E-3上架,
不過,好快俾好多有錢嘅香港人掃哂貨。
但係我老Blue一直跟進有關E-3嘅新機文章,
唔知係新機問題定抑或有關QC問題,
久唔久見到有e-3用家話電池手柄認唔到電,
跟住又話「走焦」、Sensor有塵除唔到呢啲小問題?
攪到我原本熾熱嘅購買欲跌咗唔少.......。
睇怕無番兩三個月fix bug,
都唔會貿貿然入貨,
如果E-3嘅Bug情況無改善的話,
唔排除轉過去N記囉!!

〈攝影〉
今年我老Blue真係映少咗好多相,
無他工作關係,
有時間都留返喺屋企休息好過,
不過隨著公司不斷有新同事加入,
估計08年加班情況無今年咁惡劣啩?
應該可以出去映多啲相嘅!!
另一樣值得高興嘅事係公司呢一年多咗唔少工友買咗DSLR,
相對玩攝影嘅朋友多咗,
實屬好事!

〈影音〉
另一件今年我老Blue覺得高興嘅事係屋企套Hi-Fi(膽機仔組合),
upgrade咗(換咗CD Desk、喇叭線及訊號線)之後當堂唔同哂!
家陣起屋企聽歌非常之咁enjoy。
不過,自己就因為咁樣買多咗好多CD囉........!
至於今年自己最鐘意嘅電影,
緊係Transformer(變形金剛)啦,超正!

〈動漫〉
原本有所期待嘅動畫﹣Gundam OO,
故事發展到而家感覺一般,
可能講到啲高達太強,無哂對手咁,
失去咗平衡咁,希望唔好爛尾收場。
但係年尾又俾我老Blue驚喜嘅係見到Macross25年新作-Macross Frontier,
呢套全新科幻大作由機設大師-河森正治親自操刀,
睇過第一集,氣勢及劇力迫人,
可跟進!

〈手電〉
亳無疑問,今年自己最高興嘅玩具一定係iPhone,
呢部手機雖然入手係水貨,
但係佢「內置」嘅中文化已經滿足到我老Blue對手機嘅要求,
加上有好多有心人上載咗唔少實用嘅軟件,
令呢部iPhone大大超出其本身價值!

Blueman

標籤:

1 Comments:

  • At 1/1/08 1:18 上午, Blogger 火鳥 said…

    不經不覺我寫Blog都進入第四個年頭,Add你的Blog link在我處也進入第四年,也知你一直都撐我埸,十分多謝你的支持,希望大家可以一直咁寫下去。Happy New Year to you too! :)

     

發佈留言

<< Home