老Blue日記

星期三, 2月 06, 2008

辦年貨﹣壽屋格納庫第2彈


2008年2月6日
丁亥年十二月三十
下午

〈模型〉
時日年三十,可惜我老Blue仍然要開工,
仲要係返夜班.....。

今日中午除咗慣性上網睇下個股市外,
亦睇到TD(玩具日報)有網友講「壽屋」格納庫第二彈004~006見街,
的確係豬年最後一日嘅好消息!
有睇我個blog都知呢part嘢我等咗好耐囉,
跟住打電話問有關商鋪有無貨?答曰:有現貨!
於是趁今日返夜,計過仲有時間,
即刻飛落去紅磡「其脆」辦年貨啦。
好好彩仲有好多貨上架,
拿拿淋「蠟」咗四盒俾錢。
點解我老Blue咁心急呢sets第二彈呢?
因為呢sets第二彈可以同對上第一彈左右合併,
形成一個倉庫情景,
對於拍攝模型情景有莫大幫助!!
不過,呢啲都係我老Blue拍攝高達模型嘅第一步......。

Blueman

標籤: ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home