老Blue日記

星期一, 4月 07, 2008

喪映13「激」






2008年4月7日
戊子年三月初二
凌晨

〈車展〉
上次起Blog到提過,
上個禮拜我老Blue同朋友J趁有幾日大假,
走咗轉曼谷。
重點節目係有朋友H話俾我地知當地有車展,
但係朋友J跟我老Blue「實習」咗一日DSLR之後,
原來孭住袋相機四圍走並不是樂事,
再加上朋友H早我地一日去咗呢個車展,
佢話啲「蒲霉」妹質素麻麻喎,
攪到朋友J想打退堂鼓.....。
但係第二日經我老Blue一再堅持之下,
話唔嚟到嚟咗曼谷,
點都去一去先心息,
覺得無嘢映至多蝕車錢同埋入場費啫!
兩條友取得公悉之後,
懷著平常心入場......。

入到去之後會場設計及佈置並唔係想像咁差喎!
眼見好多車廠都有好多「蒲霉妹」企哂起到,
朋友J心情即時360度大轉變,
仲同我老Blue講好懷疑朋友H嘅審美眼光喎?
我話當然質素嘅嘢,
觀點與角度,各花入各眼啦!

由於我地準時入場,
入場人數並唔多,
兩條友即時「立」架生各自揾食,
好快朋友J已經唔見咗人.....。
經過一輪撕殺之後,
大約映咗兩個鐘,
自己慶幸唔怕麻煩帶埋支長炮 ZD 50~200mm SWD出動,
呢次車展自己都映咗六百幾張相咁誇張!
朋友J亦好高興今次用DSLR映車展,
效果當然比以佢往用DC仔好好多啦!

事後朋友J搭的士途中,
不斷回味緊自己用DSLR映嘅相,
話呢張好得個張好唔得,
所以數碼相機的確令好多朋友多玩咗攝影㗎!

〈佛寺〉
唔知點解今轉去曼谷完全唔係休閒,
反而有啲似開工,
應該話忙過開工就真!
可能今次多咗朋友J,
兩條中坑拎部相機週街逛,
四圍揾嘢映感覺啲時間好快過,
今次仲第三日相約去埋「大皇宮」及「臥佛寺」呢啲好耐無去過嘅旅遊境點㖭!
不過,由於部新玩具「E-3」提供高質素高ISO選擇及防手震系統,
令以往起室內低光度嘅地方拍攝困難,家陣揮灑自如,
結果短短四日我老Blue一共喪映13「激」CF嘅RAW file,
而朋友J亦超出預期映咗2「激」Jpg相咁多!
雖然每日都烈日當空,
但難得出外映相都係值得嘅!
不過朋友J經過咗呢四日之後,
大哎以後出門映相唔駛預佢喎,
因為對佢嚟講出門映相實在太辛苦啦!

值得一提嘅係全賴好友恆仔推介攝記背心Newswear Chestvest,
今轉自己映相放棄用傳統相機,
淨係著呢件Chestvest裝住一機兩鏡,
令到咁酷熱嘅氣温下拍攝十分方便。

返到香港經過連日嚟篩選之後,
今轉曼谷見得吓街坊嘅相亦已經上載到我老Blue嘅個人相簿,
有興趣嘅朋友可click入以下連結瀏覧及留言。
Bangkok 2008

Blueman

標籤: ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home