老Blue日記

星期一, 4月 14, 2008

影會活動


2008年4月14日
戊子年三月初九
下午

〈影會〉
早幾日好友恆仔彈咗個e-mail俾我老Blue,
內容係有關一啲網上嘅影會活動嘅推介。
關於影會活動有映開人像嘅影友一定唔會陌生,
呢類影會起源於早期本地互聯網開始普及,
各類型興趣及活動借互聯網開始誕生大大小小嘅相關非商業論壇。
若於七、八年前香港出現咗第一個有關攝影及器材有關forum,
我老Blue亦起個時做咗會員。
由於呢類攝影網站嘅活躍,
大多數攝影參與者多為年青人,
其中大多數為男性,
均對映人像有濃烈興趣,
加上建站成本低,
被業餘及無業人仕視為一個商機....。
有見及此亦誕生咗好多由幾個業餘同好組成帶有商業性質嘅攝影網站,
提供人像攝影團收費服務。
連帶坊間都出現咗好多攝影刋物提供有關資訊,
依我記憶好似三、四年前為呢類網站嘅高峰期,
有攝影刋物報導熱門而提供而上服務大約有六、七十個咁誇張,
其中曾有ST.XXXG網站有一次外影人像活動參與人數達七、八十人記錄,
亦有網站組團上賭船映人像等創舉!

網站眾多但好女難求呢個市場供不應求嘅定律之下,
連帶一啲業餘靚Model價錢自然水漲船高,
一啲網站好多時服務定價進取或成本增加;
亦為求收支平衡提高參加人數希望減低成本,
而上因素結果導致參與人數唔夠而取消活動。
自己早期都好活躍參於呢類影會,
一來收費合理,
二來提供好多練習人像嘅機會,
可惜基於以上因素自己覺得收費及質素開始不合理,
當時我老Blue仲係用緊菲林機,
每次出影會成本都要二、三百蚊都幾重皮,
於是若於兩、三年開始淡出影會活動囉,
而相關網站亦相繼起呢一兩年起網海湮沒.....。

最近因好友恆仔一個電郵,
令我老Blue又再對網上影會活動關注起嚟!
於是早幾日上網揾到相關網站有影樓活動,
收費都係百零蚊,每次參於人數局限於六人,
加上依家自己轉用數碼機,
覺得價錢都算合理。
前日收通宵之後,
下晝參加咗一個影樓活動,
地方無要求,參與人數可接受大家雖然陌生但好禮讓,
Model好專業,好識擺「甫士」,
感覺唔錯!
以下係我老Blue今次影樓活動嘅習作,見笑!
人像習作S.Ling

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home