老Blue日記

星期日, 11月 02, 2008

3+4的假期





2008年11月2日
戊子年十月初五


〈假期〉
我諗大多數城市人都會同我老Blue有同一個諗法,
就係工作嘅時間覺得好漫長;
放假嘅時間覺得好快....。
話咁快我老Blue今年最後一個長假已經今日結束咗啦!
雖然如上一回Blog所留言咁講,
今個假期無作出門嘅打算,
但係並不是閒坐家中發吽呌,
相反比平時返工仲要充實㖭!!
如期3+4計畫進行順利,
即3日砌模型,嚴格上應該係3日呆呆地咁噴「壽屋格納庫」,
成個做三行個隻油漆工人起間房猛咁開油....。

〈攝影〉
假期最後4日,計埋今日連映四日相,聽日仲有一場Studio人像活動,
即連續五日去映相,
絕對破哂自己映相紀錄!!
未計聽日嘅映相項目,
兩日風景、兩日人像行程前所未有咁豊富。
其中風景同埋啲工友去咗自己未去過嘅流浮山入面嘅下白泥,
呢處話起香港映日落好正喎,
咁就去咗嘞!
另外,第二日又同工友們去咗大埔嘅嘉道理農場,
呢撻地方細細個就聽得多嘞,
估唔到今時今日自己幾廿歲人先至到訪,
真係有啲失禮。
不過,遲去總好個唔去,
除咗映相之外當係一次本地旅行都係一個唔錯嘅節目。

最後兩日人像攝影,
其中起噚日舉行嘅活動主辦單位揀咗起酒店房進行拍攝,
由於一直映人像大多數唔係studio就係外影,
今躺玩酒店房我老Blue都係第一次,
攪手建議會員自備閃燈進行拍攝,
因為現場只會得一支1000W白光燈咁大把。
死啦,自己得盞細燈仔(Olympus FL-36)心諗唔知夠唔夠力㖭㗎?
唔理啦,去到問下其他師兄教路啦!!
由於係傍晚無得玩日光,見在場好多師兄已經起到set傢生,
個個都隊支閃燈出嚟,仲要係支支GN-50火力,
但係見間房同model距離又唔係遠?
心諗自己支細燈勉強夠啩?
最正係問啲師兄,原來好多都係同我老Blue一樣都係第一次玩酒店房人像攝影....(滴汗中),
換句話說即係要打天才波,執生!
時間一到,開波!
結果頭十五分鐘唔係同model溝通,
而係自己猛咁試setting。
終於試啱setting,基於唔駛共享閃燈之下,
又加上時間有限,唯有追落後好好把握剩餘拍攝時間,
因為發覺地方距離有限兼樓底婑,
閃燈雖作反射式出光,
發現閃燈都可以作-0.7輸出仲夠光,
可以做到回電極快而model受光量平均效果。
其間其他師兄亦有自己相同問題,
大家互相研究之下,
拍攝氣氛非常滆洽。
至於今日Studio人像亦有嘢玩喎!
由於今次活動有好幾位會員遲到,
而攪手話準時開波,
見我第一個報到,俾我發辦揀背景紙,
兼且趁人少(計埋model個陣得三個人),
我老Blue把握機會玩包場只可以做嘅事-set燈,
膽粗粗由世界光轉咗6/4及7/3比例,
效果自己同另一位師兄都好滿意!

呢幾日拍攝習作如下:
The Color Of Life 08 Part 6
嘉道理農場
Portrait - Cassie
歡迎各位朋友抽空瀏覧及留言。
謝謝!!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home