老Blue日記

星期二, 2月 10, 2009

第七日



2009年2月10日
己丑年正月十六


〈攝影〉
噚日係農曆正月十五,即所謂“元宵佳節”。
我老Blue同埋班工友去咗映市政局攪嘅元宵花燈,
為期三日。
查實呢個花燈晚會有三個場地,
我老Blue因為返工緣故,
祇能去到荃灣沙咀道球場同埋噚晚位於土瓜灣嘅高山劇場,
另外位於大埔海濱公園就去唔到囉!!

由於噚晚係「正日」嘅關係,
人潮比預期仲要多,
我老Blue同其他朋友映得一、兩位之後,
好無癮咁就完成呢個攝影項目,
好彩之前去呢個荃灣因為係球場關係兼且係第一日,
映得比較暢快。
呢兩次映花燈自己最大目的係繼續玩HDR攝影,
原來夜間玩HDR係好高難度,
夜間光度配合花燈顯得光差好大,
好惡攪.....。

〈影視〉
最近自己除咗忙於攝影、油下模型外,
亦會抽時間「煲劇」,
當然係我老Blue至愛「Gundam OO」啦!
呢套以現實AD年代為背景嘅高達,
越睇越有味道,
編劇「黑田洋介」真係有啲料到,
劇力越推越緊,掂!!
另外,除咗動畫外終於等到Fox皇牌美劇「24」第七季,
呢季唔再有CTU,發生地點亦唔再係L.A.而係起華盛頓,
感覺比較新鮮,
主角Jack Bauer一樣咁燥狂咁做嘢,
繼續咁癲,好正!!
雖然呢套戲劇情其實每季都係發生一日廿四小時,
一日𥚃面點可以發生咁多事呀?
但係自己唔知點解一日廿四小時都唔係好夠用咁?

Blueman

標籤: ,

7 Comments:

  • At 10/2/09 10:57 下午, Blogger anf said…

    想問吓, HDR要用咩software做processing呀?

     
  • At 10/2/09 10:58 下午, Blogger anf said…

    另外, 我都好鍾意睇Jack!

    殺老豆都做得出, 燥狂代表呀~~

     
  • At 10/2/09 11:15 下午, Blogger Blueman said…

    ANF兄,HDR係用http://www.hdrsoft.com/其下一個叫Photomatix Pro呢個軟件玩嘅,家陣海外好多玩家玩緊,佢地嘅HDR作品好正下,值得參考。

     
  • At 11/2/09 7:30 下午, Blogger anf said…

    個software非常正, 等我都試下去影幾張玩吓先, thanks!!

     
  • At 11/2/09 7:43 下午, Blogger Blueman said…

    ANF兄,映個陣最緊要用腳架呀!!

     
  • At 17/2/09 9:57 下午, Anonymous 匿名 said…

    Gundam 00真係幾好睇,不過第二季係咪有隻高達頭在背脊的怪雞高達?

     
  • At 18/2/09 1:18 上午, Blogger Blueman said…

    張兄,
    Gundam OO第二季你未睇我唔講咁多住,
    你所講個隻高達仲攪嘢過上一季,
    你睇落就知啦!!

     

發佈留言

<< Home