老Blue日記

星期三, 12月 31, 2008

08年最後兵器-超迷利腳架






2008年12月31日(大除夕)
戊子年十二月初五


〈腳架〉
今日係2008年最後一日,
呢一年雖然股市低迷,
慶幸自己未被波及!
不過呢一年我老Blue玩物喪志,
為攝影添置咗唔少器材.....。

到咗08年最後一日,
未知驚唔識死咁繼續喪買。
呢排upgrade咗枝2號腳,
出外映相頻頻用「腳」映相,
的確對拍攝帶嚟唔少幫助,
對腳架應用有增無減!
但係仍有不足之處,
就係平時想起屋企映下Table Shot或者模型仔咁細微嘢,
如果下下開啲大機大腳就好大工程兼花時間。
好多年自己買落一枝「豬嫂」舊版“零”號腳,
就係隨時起屋企好方便咁映嘢,
但係唔知幾時開始不翼而飛......。
呢一年已經「荷包」大放血,
叫我老Blue再買過枝新版“零”號要俾成二千幾銀碳版,
幾乎唔可能(原來「豬嫂」腳真係會升值....)!

呢兩日我老Blue逛街個陣,
無意俾我睇到「金鐘」有隻超迷利腳架好過癮,
得個幾寸高最適合映啲table shot,
問價六條魚有找成交!
Velbon呢款迷你腳型號為ULTRA MAXI mini,
淨腳架摺合時為12.5cm,
五段式加中軸全開時為41.2cm,
最低高度僅有7.1cm,
仲可倒裝中軸,
淨重400g,
官方話最高負重為1.5kg。
本身腳架跟一個QHD-51波頭仔,
但係對自己作為唔大,
因為買呢枝矮腳最大好處可以配頭,
於是買咗之後第一件事攞返個NOVOFLEX MagicBall mini配落去,
感覺相當平衡及匹配,
外觀仲相當有趣㖭!!

裝好之後立刻實拍,
加埋先排買咗件RRS微距架,
搭部入門DSLR E-300或E-420感覺相當穩陣,
跟住揾啲BB高達模型擺起枱面就咁映,
實在好方便,好過癮!!
以後又多樣小巧「兵器」傍身囉!!

Blueman

1 Comments:

  • At 2/1/09 11:15 上午, Blogger anf said…

    迷你得黎都幾巨wor, 不過有咁上下size部DSLR先唔會跌

    PS. 我用緊個gorillapod, 都係巨..

     

發佈留言

<< Home