老Blue日記

星期四, 12月 08, 2005

碎紙機

2005年12月6日
乙酉年十一月初六


〈個人〉
今日繼續我老Blue「既」清理柴房行動。
估唔到執房會成為我老Blue今個長假主要節目!?

尋晚執執下房「 既」時候,
發覺有積積埋埋好多不必要;
但又唔可以隨便亂咁丟「既」垃圾。
呢D就係過期稅單、各式各樣「既」月結單、保用證及私人書信等等!

新聞太多關於盜用行騙個案,
由於以上棄存文件涉及太多個人資料,
所以一直都保存住,但係實在太多!

今朝出左去旺角某細書局,買左個好平既家用電動碎紙機!
誰不知買左返屋企用「既」時候,有問題?
點解用左十幾分鐘就停鬼左架?
心諗唔係咁神化呀?
正想打算拎返落間書局理論之際,
乍見份說明書原來話如使用太耐會自動停止運作,
直止降?先至重新運作。
下,咁都得?果然家用機!

如事者,玩十幾分鐘就停十幾分鐘。
停機既時候,我老Blue當然爭取時間,用人手撕住先!
就係咁,足足有成十年既垃圾文件,
用左我老Blue差唔多成四個鐘頭(因為仲要睇下分下邊D仲有用),
最後部碎紙機仲俾我攪到唔識碎紙,
淨係識空轉(嘰嘰.......嘰嘰............)!
咁算唔算壞左定部機同我老Blue投訴多野做先?
平野無好?定要求過高?(No answer!)

本來仲想講下D呢十年點解咁多文件、咁多信?
不過,由於時間關係,留返下次再有機會同大家講!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home