老Blue日記

星期一, 1月 09, 2006

路線圖

2006年1月9日
乙酉年十二月十二
凌晨

〈個人〉
1月8日,下晝。
我老Blue呢日放假。
訓訓下教,公司Call我老Blue問我補水(O.T.)濟唔濟?
我話好呀!呢兩年確實少左補水好多囉。
無他!之前已經起Blog提過,想留返多D時間俾自己,?
二來體力大如前,唔想咁辛苦嘛!

不過,自己前幾日擬定左今年投資路線圖,
雖要多D資金做準備,以備不時之需。
所以可以OT就OT!

夜晚,同工友﹣柳公、七星俠同檯食飯。
大家不約而同認為我地呢亭老鬼人工太貴,
過多幾年部門再發大來攪既話,並唔落觀..........。

路線圖計劃,
事在必行,刻不容緩!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home