老Blue日記

星期五, 5月 19, 2006

電擊Hobby雜誌

2006年5月19日
丙戌年四月廿二
傍晚

〈雜誌〉
尋日,風球“珍珠“略過香港後,
今日已經天朗氣清兼有D曬。

自從去年我老Blue開始玩番模型後,
除左買模型之外,亦都會買有關高達模型既書刊,
其中有每月追捧既“電擊Hobby“中文版。
好耐之前未玩模型個陣,都從同事﹣艦長手上睇過佢買既日文版,
覺得日本人介紹模型製作相當詳盡及有心思。

玩番模型之後,當然連隨買“電擊中文版“參考及進補啦!
其中今年3月號標題以“MG10年如何介紹?“,內文相當吸引,
當中介紹Bandai開發者如何苦心發展高達模型,可見日本人對模型或外人俗稱玩具既執著。
另外,今期6月號就介紹如何“無塗裝擬專業枝巧“,
亦都連少買日本雜誌既工友﹣K5都買番本做參考,
可見內文有相當吸引力。

不過,我老Blue對公司同事﹣艦長買“電擊“獨愛日文原版有D奇怪?
香港中文版只不過出版及翻譯問題稍為遲過日文原版半個月,
而且港版除左有詳盡既翻譯外,價錢仲係平過日文水貨版一半咁滯!
都仲要堅持買日文水貨版,
有點費解?
香港地乜人都有。

〈時事〉
近日,中國中銀派招股書,我老Blue只係識買模型,唔識買股票?
但係見到官塘排哂長龍?招股書,有D擔心市況係咪過熱呢?

尋日,曾特首起立法局發發表“親疏有別“言論,
被外間大造文章。
我就覺得邊個政權、?邊間公司甚至邊個家族無“親疏有別“呢?
好似先幾日公司大Hang機咁,高層揀佢既謫系作補水作救亡行動,
引至某非謫系同事恨補水補唔到而表不滿等事。
無他,之怪呢位同事平時做反對派 、又無人緣成日無水洗面咁款兼唔擦鞋,
做唔到呢位高層既謫系成員!

好彩自己係中立派,派系呢科野唔係我杯茶。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home