老Blue日記

星期五, 6月 16, 2006

不日放映

2006年6月16日
丙戌年五月廿一
凌晨

〈公司〉
今日返工又有同事宴客,請同事們食撻。
呢位同事就係﹣沙頭角,榮昇「帚把」級人馬,以佢年青有為,前途無可限量。

〈電影〉
自從對上個套X3之後,
近排無乜電影會吸引我老Blue入戲院囉。
不過,最近上網得知有三套戲會吸引我注意,
第一套將會2007年7月4日上畫既Transformers“變形金剛“,
監製史提芬史匹堡,導演係Micheal Bay,好強既組合。
第二套係Gundam Seed於上月5月7日宣佈映畫化,
官方網站仲強調係繼Gundam F91之後,一樣係重新製作既畫面喎,
我老Blue追開Seed系列,都好心急想知道劇場版劇情會跟住落還是重新編寫呢?
第三套就係網上流傳電視劇24會拍電影?
但係官方網只係講最新既Season 6會起07年1月播出,
咁唔知係咪真有其事,24係我老Blue睇咁耐唯一到依家都未厭既劇集。
咁當然望佢拍得成啦!

〈模型〉
唉!我隻MG大魔到今日為止都未完全攪好,
睇怕呢隻MG應該係我老Blue製作時間拖得最耐既一隻囉!
聽網友講Bandai九月會出MG-Hi New Gundam喎,
係咪架?咁我咪唔駛等RX-93改件,可以砌左隻RX-93先至再砌Hi-New Gundam!

〈相機〉
今日返工見到工友﹣恆仔,知道佢原來尋日終於買左部DC仔﹣富士F30。
聽日佢就可以帶埋呢部新機去北京玩,
期待佢既測試報告。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home