老Blue日記

星期二, 6月 13, 2006

平常心

2006年6月13日
丙戌年五月十八
下午

〈個人〉
今日收通宵,經過一日十八小時既工作。
收工起巴士累到訓著幾乎過左站唔識醒!
依家既工作量同埋年紀要捱十幾個鐘真係唔易鯁。

下晝訓醒家母俾左張佢身體檢查既報告我睇,
情況並唔理想,老人家去到呢D年紀身體及憂慮會特別多,
我叮囑佢多聽醫生指示,不用太緊張。
不過,自己呢排都會多D留起屋企....。

〈工作〉
自從公司有多位同事相繼離職,
但係現階段仲未有新人補充,人手顯得特別緊絀。
舊老細﹣大白鯊退休,新老細﹣蓮子蓉上場,
作風兩人好極端,新老細比較親民、多笑容,
明顯廣受民眾歡迎,我就比較平常心。
主管﹣大家姐話趁蓮子蓉新上場嘗試爭取多D人手落場喎,結果有待考驗?
不過最大問題係「帚把」位最唔夠人腳,
於是大家姐唯有欽點多位同事Acting,
當中人選實力及EQ將會面對考驗?
現今工作量加大左,有前Acting工友同我老Blue講多D人Acting係好事,
因為佢地都不約而同話寧願做散仔都唔想上位喎!?
真係有人歡喜有人愁囉。

〈模型〉
今日終於有時間落樓下買模型。
玩具鋪何老細已經準備左我老Blue要既貨﹣MG愛爾蘭魔蟹及紅蟹,
當然何老細梗係俾過靚價過我老Blue成交啦!
大發現!拎左新模型返屋企之後,
發覺自己間柴房原來仲有空間再擺模型存貨,哈哈!!
希望今晚可以有時間完成我攪左好耐既MG大魔....。

〈相機〉
前幾日,網上已經紛紛談論近日大熱既SONY DSLR初號機﹣A100既測試圖片。
我老Blue睇過之後覺得質素一般,有點似Nikon D70味道,
當中高iso質素仲幾駭人及汗顏,我諗SONY要加多D工夫起質素方面多過宣傳方面。
似乎我部E-300仲可以Keep落去!

〈世盃)
世界盃開鑼踏入第四天,
起公司除左公事外,就不斷起耳仔邊聽到乜乜球半一球、依家幾多比幾多等等有關對話....。
呢幾日亦有同事出「病假」(依家先至第四日,駛唔駛咁快出「皇牌」呀?)。
亦有同事瘋狂到放假行街都打電話返公司居然係問賽果,唔係嘛!?
家陣我地開緊工,你估真係好得閒到可以睇緊直播咩?吹漲!!

〈財經〉
今日港股終於跌過二百五十天平均線呢個重要牛熊分水嶺既心理關口,
終於由5月11日11740最高位跌到今日15234收市!
無貨者靜觀,有貨者心憂。
上帝要你滅亡,必先令你瘋狂....。

平常心,祝君好運!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home