老Blue日記

星期六, 7月 29, 2006

24-GUNDAM ORIGIN-龍虎門﹣沙煞比

2006年7月29日
丙戌年七月初五
下午

〈劇集〉
7月25日星期二,原本追開既電視劇﹣24。
因個日返夜班,居然自己無左呢回事?
唔記得做預錄,仲要係星期三先醒起,好弊個隻!!
好彩公司有工友﹣檬記幫手,
燒左隻網上BT版俾我跟得番D劇情。
不過BT版質素唔係咁暢順,
跟住過幾集,都係留返電視廣播好D!

〈漫畫〉
久違左好耐既漫畫-機動戰士GUNDAM THE ORIGIN issue 12終於出左。
今期延續一年戰爭開戰前一段故事,
其實睇到依家,我老Blue覺得THE ORIGIN故事補充左好多原有高達故事不足及填補左好多失去既時空。
(尤其係全部故事幾乎由馬沙為中心發展。)
總係有一種感覺起安彥良和筆下故事咁完整,
會唔會有重拍0079既可能呢?

〈電影〉
經過一輪火熱宣傳下,尋日電影龍虎門終於上畫。
我老Blue聯同一眾好友去左睇呢戲,
片長95分鐘,悶足一半。
可以咁講,武打部份十分精彩,但係文場戲好弱好悶。
套戲製作認真,但係有D失手。
唔睇無損失。

〈模型〉
數呢個禮拜最高人氣既玩具商品莫過於新上市既HCM Pro SAZABI(沙煞比)。
雖然,我老Blue由去年尾轉玩MG模型之後,已經戒左玩HCM Pro,
不過,有工友﹣阿達好有興趣,
由於呢位老友居於國內、工作香港,
要send短訊俾我幫佢買番盒,留言話急玩!

講開模型,話口未完,
先排有工友話好想砌番模型,
真係開口中,三分鐘熱度。
家陣呢位工友同我講第一個完成品都未有,
因為煲緊套「神雕」喎.......!

〈工作〉
近排公司某D老鬼﹣攪事怪、麻煩西、防撞欄及食錢獸等人。
人如其名起部門裡面互相為自己政綱「爭取選票」,
好煩。
呢班人成X日為D小事好勞嘈,
但係佢地有個共通點就係無乜點睇新聞,
仲要報紙入面既REcuit,
又係個句,咁多不滿有本事咪唔好撈囉!
硬係唔記得出來撈野係求財唔係求氣。
係鍾意玩埋哂D辦工室小政治,無無謂謂!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home