老Blue日記

星期五, 7月 21, 2006

買模型、砌模型、賣模型

2006年7月21日
丙戌年六月廿六


〈模型〉
今晚我老Blue返通宵班,所以下晝有時間。
原本打算出街行下,但係一起身日頭好猛烈,
結果起屋企樓下食個茶餐算數。

﹣買模型 ﹣
返屋企個陣行過玩具鋪,
老細話隻MG-GUNDAM GP02A返左貨,問我係咪要?
我之前叫得留貨,無理由有貨唔要咁衰仔架,更可況係靚價添!

返到屋企,照例檢查下D部件齊唔齊,無問題。
跟住睇下份說明書咁,睇完真係好想快D砌左佢,
並唔係因為呢盒GP02A精美,而係剛剛相反,
因為呢款MG-GP02A屬於98"早期模型,大大話都己經八年前既設計,
設計上唔好話同最新06"年既產品比較,同2000年出產既型號比較部件夾口位都多好多;
變相省筆地既地方及時間多左。
呢盒真係有可能係我Blue第一次買左一盒MG番來最想「了結」既模型。

﹣砌模型 ﹣
睇完盒GP02A後,跟住爭取時間去為隻MG-卡碧尼上色。
到依家為止,今日都係得三分二噴左色,
其餘三分一要自己有時間先至可以繼續囉。
由開盒到依家已經十日,
呢隻卡碧尼都拖左好耐,
可能會破我製作MG最耐紀錄囉!

﹣賣模型 ﹣
今日去買模型既時候,
同老細吹開水,佢同我講之前有上色模型作品寄賣,
問我有無興趣?
我呆左一陣,自己砌模型純綷時間有D寄託,
無諗過由寄託變成寄賣?
不過,自己都好想知道砌左模型咁耐,
想抨下自己既實力,因為市場最現實。
等我考慮下先!

Blueman

3 Comments:

發佈留言

<< Home