老Blue日記

星期日, 7月 02, 2006

斷線驚魂

2006年7月2日
丙戌年六月初七
凌晨

〈電腦〉
尋日返工因有同事告病假,
我老Blue結果逼住加班,直落十八小時工作。

放工之後,照舊臨訓前上下網咁,
誰不知一上網見到個Browser提我更改上網密碼?
我無理會,點不知Click極到Click唔走,好煩!
心諗會唔係D黑客攪鬼呢?
重新開機,見無事,繼續上網啦!
正當諗住攪網上理財,Log-in唔到,試過幾次都唔得,好邪!
心知不妙,連忙打電話去銀行睇下問下個戶口有無問題?
問左銀行電腦支援,答我話無問題?
咁我試下唔用Safari(MAC機內置瀏覽器)改用最無安全感既IE上網,
又得喎!不過,唔係咁暢順咁,唔理訓醒先算!

訓醒之後,繼續無理到部腦,
改左出街買模型油,
跟住為隻MG陸戰型高達噴埋D手尾,
總算上色完成哂,可以擺佢三幾日完全乾透哂先再砌埋佢。

清埋?面,開機上網....。
大鑊!真係唔能夠on-line!
兼且同一是時間個無線keyboard出現無電訊號,
喂!唔係咁黑!!
於是,連隨走落樓下買電芯兼打電話問ISP究竟邊到出問題呢?
經過一輪對答,
結果,原來只不過modem條連接線鬆Q左!
而家當然無事啦,兼且幾暢順添!

突然諗到幾樣野,
如果身為都市人,一下子習慣左上網無得上會點?
如果身為都市人,有一日唔可以用電話會點?
如果身為都市人,落街無左便利店會點?

無野既,到時終會有代替品嘛!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home