老Blue日記

星期四, 8月 31, 2006

第11個MG-GP02A完成

2006年8月31日
丙戌年閏七月初八
傍晚

〈模型〉
尋日,我老Blue見身體開始恢復。
第一件事就係動工完成手頭上既MG-GP02A,
經過一晚最後舊化工序、重組後,
終於完成自己第十一個MG囉。
呢隻野大大話自己都用左超過一個月時間先至攪掂,
不過都仲未破記錄,因為手頭上仲有隻MG卡碧尼未完成.....!

講返呢隻GP02A,
未砌之前自己都好有期望,
但係砌完之後又另一回事!
點解?
因為呢隻MG之前起Blog都有提過設計屬於1998年時期。
係我老Blue咁多MG存貨之中,
買左之後最想砌既一盒模型,原因早期設計好多組件都唔理想!
例如Body夾口唔齊、兩肩因組件重量問題唔可以如常昇起等等。
不過,唔計上述問題,
齍計外型及分量,完成後感覺手頭上咁多隻MG當中,
GP02A係最具?氣既一台MG!

〈工作〉
公司將會重新安排人手工作分配,
自己亦會係其中一個,
工作將會係自己重未接觸過既「客戶服務」。
好幾位身邊同事問過我老Blue有無問題或有無壓力?
我老Blue只係好淡然:無!
的確,既來至則安至。
不過,當中有D同事問既時候語帶相關,
帶有負面意味,我都見怪不怪。
反正,有自知之明,明白自己既強弱,
正視問題才係生存之道。
自從04年開始,
自己打從每一件事都會有備而戰.......。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home