老Blue日記

星期六, 8月 26, 2006

好友加入DSLR行列

2006年8月26日
丙戌年閏七月初三
深夜

〈相機〉
尋晚,我老Blue匆匆忙忙咁完成半隻GP02A既舊化就出街。
事緣早兩日有位工友“阿溺“約我老Blue呢日(8月25日晚)出來陪佢大哥買DSLR。

由於佢老哥「筆直」有限,之前好友恆仔大力推介最平既DSLR-Pentax DL,
行機套裝只不過買緊$3999,
如果要求唔高,呢部機真係不二之選。
因為我老Blue之前有位朋友“老馮“早幾個月,又係銀兩關係結果都揀左呢部DL,
映完返來不知幾咁歡喜兼好滿意!

不過,我作為朋友已經同呢位好友「單」聲,
來近呢個月會有好多新機出喎,
包括Nikon D80及Canon EOS 400D。
但一講個價之後,新款機個價同佢既「筆直」有好大出入。
結果,最後當然「扑鎚」呢部Pentax DL啦!

說實話,我呢個朋友好彩佢唔崇拜名牌,
最緊要經濟行頭。
咁就好多野到好易滿足到佢。

呢位老友起攝影方面,
雖未算得上攝影發燒友,
幾年前,借用我既發了霉既菲林機去學映人像,
映得有板有眼。
希望佢都好似好友恆仔,
一樣起攝影方面有好成積。

Blueman

1 Comments:

發佈留言

<< Home