老Blue日記

星期六, 11月 25, 2006

我的記事簿

**呢一晚,我老Blue收拾行裝,進行中**


2006年11月25日
丙戌年十月初五


〈外遊〉
前兩日同工友們食飯既時候,
工友﹣阿著終於調到放假,
可以同我老Blue去曼谷幾日行開下!
好好享受下本年度最後一個長假嘛。

所以今日收拾行裝,
雖然係去三幾日,
但係我老Blue唔知係咪好耐都無出門既關係?
梗係好想乜都帶過去咁!
結果,除左幾日用既衫褲替換外,
淨係帶左部E-300一機一鏡加多部DC仔算數。

〈記事〉
自年多前開始,
我老Blue為自己嘗試計劃下理財及生活模式,
平時就係將諗到既計劃就會寫落去一本活頁式記事簿,
好多年前PDA或Palm大行其道既時候,
自己都買左部,
但係果陣因為貪新鮮,
其實無乜野真係值得用部PDA做記錄。
今day我老Blue就有好多有關理財或預算需要記低,
反而唔想用PDA喎!
理由好簡單,
自己用得太多電子野,
心理上好似會容易壞咁?奇怪!
而且用支筆及白紙可以隨時寫。
同埋唔知自己係咪有些少病態?
依家用緊既記事簿仔買左成年幾,
日日咁用,開始又殘又舊,
反而好有感情,頂多加新既活頁落去,
但係未有打算買過本新替換喎!

最可笑係自己年來訂下既計劃,
例如要學D乜乜物物,睇書要睇幾多本之類既計劃,
最近睇返,結果係得少數實現.......。
反而最感動係,
到今日為止自己06年既投資計劃有少許眉目及進展添!
證明呢本價值數十大元既記事簿好有作用。
亦有可能自己訂既目標比較其他朋友投資目標低有關係卦?

雖然本記事簿又殘又舊,
但總算幾襟用,牌子係日本paisible,
選用既材料係牛仔布料及人造皮邊;
活頁尺寸係(126X76)mm,方便攜帶,
值得推廌俾大家!

接近12月,亦好好趁呢個假期係時候檢討及計劃下一年度囉,
不過,自己經過年多既試驗,
訂既計劃唔好太高,
如果唔係好似今年咁完成度好有限!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home