老Blue日記

星期四, 11月 30, 2006

曼谷行

**曼谷新機場**


2006年11月30日
丙戌年十月初十
中午

〈機場〉
我老Blue過去幾日同兩位工友走左去曼谷一轉,
尋晚返香港。
由於曼谷唔係我老Blue第一次去既地方,
所以唔講得有乜野新鮮感,
唯一有既係今次第一次出入曼谷新機場咁解,
感覺設計及格局好似香港機場咁,
可能大抵現代新機場設計上走呢個方向卦?

〈書籍〉
今次去曼谷都係以歎透既心情為主,
無諗過有乜野目的地要去,
兼且今次入住友人當地新居,
而地區屬於舊區,環境相當於香港既深水?或紅磡左近。
大有體會當地人生活既感覺。
由於其中一位友人當地有工作,
我老Blue都唔想阻友人時間,
於是有見及此帶左本書去打發時間,
呢本書係張五常教授既“經濟解釋 卷一 科學說需求“。
自己自接觸投資,
明白好需要吸收多方面既材料作備戰之用,
但係呢類有關理論既書本,
我老Blue要好專心及清靜既環境先至可以用心去睇。
今次好意外咁呢幾日起曼谷,
居然睇左一半!
成績算唔錯,
不過,返到香港之後幾時可以睇完就唔知啦!?

〈模型〉
除左睇書之外,亦有同另一位同行既工友一齊,
不過呢位工友並無工作在身,比較清閒。
呢位工友以東到主既身份帶左我老Blue行下居所附近既大型商場消磨下時間咁!
居然起呢個商場發現有間玩具鋪喎,
呢間玩具鋪格局及裝修唔算新,
估計應該有好幾年時間。
但係所買既有貨品應有盡有,
不論香港流行既扭蛋、像魂、合金魂及模型都好齊下,
例如最新既合金魂Gunbuster、MG模型骷髏高達都有貨!
最正係呢間鋪連相關既動畫DVD、VCD都有得買,
兼且係有泰文字幕添,
可見日本相關動畫起當地應該好受落!
不過,最驚訝係售價非常高昂。
以MG沙煞比賣到港銀九佰大元,
差唔多貴香港一倍,
最勁係有一盒香港都要訂既HG模型﹣GP03D,
香港都要千幾銀先有交易,
呢間鋪頭都有現貨起手,買港銀三四千幾銀好誇張!

行完呢間鋪頭之後,
我老Blue心?有疑問,
呢D日本正貨既入口模型玩具,
當地真係有消費群?
因為據我老Blue所了解曼谷當地人都幾貧富懸殊下,
一般打工仔人工有限,
大約七、八千泰銖左右(換算港銀大約二、三千大元左右)。
一副普通MG模型大約等於佢地十分一人工,
都唔敢講PG版模型.....。
嘩!真係好想知會係乜野人買呢D玩具囉?

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home