老Blue日記

星期二, 12月 26, 2006

攝影初心者

**攝影習作**




2006年12月26日
丙戌年十一月初七
下午

〈器材〉
近排我老Blue返工,
俾一位新同事知我有玩開攝影問我有關器材既小問題?
其實呢位新同事同好多網友問既問題都大同小異,
不外乎呢枝鏡買唔買得過或者邊枝鏡好定唔好之類既問題?
由於呢位同事都係屬於初接觸DSLR,
兼且影齡仲好green,
我老Blue建議呢位同事不如乜都唔好買住,
用手頭上既器材映番一年左右,
如果真係覺得器材唔夠用,
到時唔駛問人都知道會有乜野器材適合自己,
否則發覺自己原來唔係咁鐘意玩DSLR,
但又投資不少金錢落去,就有點浪費囉。
因為,我老Blue都經歷過呢D買器材既心路歷程,
將自己經驗講出來同大家分享一下咁。

家陣自己都享受用部DC仔映相既快感,
不過若然有M8更好啦!!(又發夢.......!**)

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home