老Blue日記

星期六, 12月 02, 2006

木馬號EX版上市

**新鮮出爐既EX模型﹣木馬號**


2006年12月2日
丙戌年十月十二
下午

〈模型〉
自我老Blue由曼谷返香港幾日,
都無落樓下間玩具鋪行下。
於是趁得閒,落左去睇下有乜新貨啦!
由於今日星期六,玩具鋪比較多客,
但係門口已擺左好多新貨出來,
我老Blue入到去,鋪頭老細何生已經話今水返左好多貨,
門口好幾件新模型全部俾客留哂!
好彩俾我見到盒自己期待以久既EX模型﹣木馬號(SCV-70 WHITE BASE),
淨返兩盒,俾我同一時間入門口既另一個玩家掃埋,
真係行遲一步都要等下一水囉。

自己一向玩開MG版模型,
從未掂過EX版系列,
因為俾我老Blue感覺,
EX版比較適合高階玩家,
整體上以簡單組合,但零件精雕細琢,
做模精細為主,
有朋友玩過話質量近似手辦模型喎!
雖然係咁,但係呢隻木馬號實在太經典啦,
唔買唔甘心。

除左買左呢盒木馬號外,
亦都見MG版ZZ Gundam番左貨,
仲要係超靚價(兩舊水有找)!
當然我入埋貨。
返到屋企開盒數件,
就發覺MG版模型以量計抵過EX版好多好多!
點解咁講?
因為一盒曉變型兼砌出來大大隻既MG-ZZ,
淨係部件都有成廿一塊咁多,
都係賣兩舊水唔駛;
相反,隻1:1700既EX木馬號,
無乜點分色得過七塊部件,
就賣成二佰幾銀,
感覺上就貴左D囉!

依家就係咁諗,
等我老Blue砌完之後,
可能又另外一個睇法都未定?
至於另外一盒,
最期待出現既MG模型,
當然就係Strke Freedom Gundam啦!!

題外話:
其實身處香港地玩模型已經好幸福囉,
自去完泰國,見到D入口既MG模型賣到好X貴(因為要打入口稅嘛)!
所以今日都要掃下貨。

Blueman

標籤:

1 Comments:

  • At 3/12/06 2:18 上午, Anonymous 匿名 said…

    木馬丫! 多謝提醒, 遲點回香港時要抬一盒回去…… 呵呵~ :)

     

發佈留言

<< Home