老Blue日記

星期三, 12月 13, 2006

我愛ER6耳膠

**近一年起旺地多左好多呢種用玻璃做外牆的樓上鋪。**



2006年12月13日
丙戌年十月廿三


〈耳膠〉
我老Blue自從10月尾,
對UM-2耳機換左新既Etymotic ER6-14雙節耳膠後,
因為呢對耳膠隔音能力好高,出外聽歌效果不俗,
自己已經無左用原裝耳綿好耐囉!

不過,原來呢對耳機原來對工作都有好大好處。
點解?就好似尋晚我老Blue返通宵咁,
同時間亦有兩位一男一女出名吵耳非常既同事返工,
男同事有“大聲公“之外號,屬分貝無限兼低頻放大器;
而女同事有“女吱喳“之美譽,屬女高音兼每字略帶震音,有點似人型音叉。
兩者除左音域不同外,共通點係內容係有講等於無講個隻,
令人聽完有一種極度乏味既感覺!!

佢地尋晚分別起唔同既崗位處工作,
自己就夾起中間,
極度“享受“一左一右超高音及勁低頻既人間靚聲.....。
最後太過“投入“佢地既“音場“入面,
未能抽離面對眼前工作.....。
終於自己要出動私伙-iPod,
憑著轉左呢對新耳膠,
的確阻擋左唔少不必要既超高音及勁低頻,
再次專心投入工作去........。

Blueman

標籤:

2 Comments:

  • At 15/12/06 7:28 下午, Anonymous 匿名 said…

    blue兄﹐問個問題。:)

    你有去看在紅磡都會商場的高達展麼﹖他們有所謂“會場限定”的模型﹐當中有銀底色的MG強人, 賣$560, 你覺得值得嗎﹖

     
  • At 16/12/06 8:50 上午, Blogger Blueman said…

    大雄,我仲未有時間去高達展呀!
    我預左好多會場限定版模型會好貴,不過無估到好似你提到既電鍍強人索價$560咁高。
    我自己之前頭水買MG強人都只不過百九大元喎!
    若果以砌模型角度,我會用呢個價錢可以買多兩盒MG玩囉,
    若果喜好收藏特別版或以投機角度另計!

     

發佈留言

<< Home