老Blue日記

星期五, 12月 08, 2006

時間、天氣

2006年12月8日
丙戌年十月十八
傍晚

〈個人〉
放左兩個禮拜假期後,
返工幾日,唔知係自己過份「投入」還是工作繁重,
攪到頸梗膊痛......。

〈時間〉
前晚,我老Blue出街食飯,
途經之處才發覺小時候一所小學不再,
取而代之係一所現代化既專上學院。
感覺上呢橦建築物出現,好似從天而降咁!
時間如果自己唔為意,
的確流走得好快,
原來自己亦都走左人生既一半......。

**一所新建成既專上學院**


〈天氣〉
香港天氣一年?面都唔知有幾多日子係好天氣。
呢日行街抬頭見個天好藍,
係我老Blue最喜愛既藍色,
唔知點解突然感覺有種天意難測。
唔好高估自己既能力......。

**我最愛的藍天**


〈模型〉
呢幾日除左返工外,
亦都好積極咁砌緊隻MG-RX93,
家陣都砌左一大半,
初步覺得造型都唔錯!

可惡!!上網知道我下期我最like既MG-STRIKE FREEDOM GUNDAM X-20A,
笨大同時間居然出兩個版本,
一個為普通版,另一個為電鍍關節、全攻型展開模式既特別版(MG 1/100 Strike Freedom Gundam Full Burst Mode)。
而特別版仲賣到7000日元,比普通版貴一倍咁誇添。
上網見過兩個盒面包裝封面都超正!
尤其係特別版,
可以講話係我老Blue見咁多個MG封面設計中,
最靚既一個!!
不過,自己無理由為左個封面就去買架?

**MG RX-93 Nu Gundam製作中**

**MG Strike Freedom Gundam特別版**


Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home