老Blue日記

星期日, 1月 28, 2007

第15個MG-Nu Gundam完成







2007年1月28日
丙戌年十二月初十


〈模型〉
今日我老Blue終於完成左自己第15個MG-RX-93 Nu Gundam。
不經不覺,呢隻MG都攪左我接近兩個月咁濟,
應該係我老Blue砌MG以來最耐既一隻,
無他,呢個月天氣凍及工作關係,真係無乜時間砌模型囉!
不過,雖然花左咁多時間整呢隻野,
結果自己都幾滿意!
至於下一隻MG係砌邊隻?
我仲未諗到喎,因為實在買左太多MG模型,
一時間唔知砌邊隻好囉!?

〈婚宴〉
先個幾日(1月23日)工友﹣恆仔大婚之喜,
我老Blue都有幫手執頭執尾做兄弟,
自己亦都有用部DC仔-Sanyo CG6拍下野咁,
拍左成日錄左粒幾鐘,覺得呢部CG6真係好方便又好玩。
BTW,在此我老Blue祝願一對新人白頭到老、永結同心!
恭喜恭喜!!

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home