老Blue日記

星期一, 1月 01, 2007

新一年的藍天白雲





2007年1月1日
丙戌年十一月十三


〈網絡〉
自斷電纜後第六日,
我老Blue終於起Blogger.com上到Blog啦。
雖然係慢D,但好過上唔到啊!!
不過,睇新聞紙講由於連派出海整電纜既維修船,
途中都壞埋,
報稱維修工程修復唔係短期可以做到喎!
咁弊!?

〈天氣〉
今日自己好慶幸元旦日放假,
大大話我老Blue都有成好多年元旦無放假囉。
所以今日好早起左身,
噴左一陣模型油之後,
出左去買D模型油,
出到街驚見天朗氣清,仲有我最喜愛既藍天白雲添,好正!!
有一種新一年新氣像既感覺。

〈影視〉
前兩晚開工個陣,
有工友同我講連續劇“24“,
今個月起美國會播出新一季,
睇過Trailer覺得好精彩兼好落本,
唔知香港幾時會有得睇呢?

〈模型〉
今日元旦日,
我老Blue都係好積極咁砌緊隻MG RX-93 Nu GUNDAM。
雖然天氣乾燥,
極之適合噴模型油。
不過,呢隻RX-93都幾大隻下,
兼且白色、黃色既地方都幾多下,
要花好時間上好多層至好睇。
希望呢個禮拜可以完成哂啦!

Blueman

標籤:

1 Comments:

  • At 4/1/07 1:54 下午, Anonymous 匿名 said…

    Happy 2007!!! may all the best come to you and your family.

    Cheers!

     

發佈留言

<< Home