老Blue日記

星期日, 1月 07, 2007

Ai計劃始動




2007年1月7日
丙戌年十一月十九


〈網絡〉
今日放假,原本打算匿起屋企到噴模型油,
可惜天文台出左個寒冷驚告,得個十零度左右,
結果凍到雙手梗哂,放棄左。
轉為上網寫下Blog,
不過,網絡上傳既情況似乎仲未得改善......。
但係之前有問題既藍芽鍵盤,好奇地拎番出來用,
又奇跡地無事咁用得番喎!?
世事既野真係好奇妙!

〈個人〉
踏入2007年,
我老Blue亦有小小計劃俾自己,
大方向以學習、投資及娛樂三樣為主。
學習方面,自己檢討過最差既係語言,
希望今年會起英語及國語呢D基本技能有所提升啦!
投資方面,根據上年所得既成績及回報,
方向及目標維持不變,
不過,仍然以少做少錯、止蝕不止賺為基礎進行,
做一個懶惰既散戶。
娛樂方面,去年入左咁多模型,
睇怕今年唔會點樣係模型方面入貨,
係時候清倉砌番多幾盒模型,
希望一個月可以完成袛少兩盒MG啦!
至於攝影方面,除左會努力影模型外,
亦好希望下半年映多D人像,
因為去年時間及器材方面唔係咁配合,
成績唔係咁理想。
(其實係俾藉口自己去買傢生就真,hehehe....)

亦都係咁樣,我老Blue去年經常有提及過既攝影器材可能會更新(見下文),
今年既消費預算可能要削減來預備買新既攝影器材囉!

〈相機〉
有經常睇我老Blue呢個Blog既網友及工友都知道除左講模型之外,
最有興趣講既係攝影及相機呢瓣野!
自兩年前左右,
我老Blue開始入左第一部DSLR當時其中係入門級既O記E-300 kit之後,
不經不覺用到依家囉!
自己對呢部入門機都好滿意,
但係想再up-grade多一部中階或高階DSLR,
亦因為O記呢個品牌令我又愛又恨,
遲遲作唔出決定去選擇其他品牌作up-grade?

經常上網見到有O記用家大玩轉接環上C/Y鏡、Leica鏡或Nikon鏡等等,
玩其他品牌既鏡頭,
效果都唔差。
雖然身邊都有唔少O記用家,
但係無一個試過用個呢個轉接環,
攪到我老Blue無勇氣做白老鼠.......。

直至近日上網,
終於睇到一D舊文講用N記D-200及O記大玩Zeiss新系列ZF mount!
效果都不俗。
攪到自己心思思想試下呢個轉接環,
於是前幾日走左上去信和蘇聯佬問下有無貨?
O記4/3>N記Ai鏡轉接環賣百四銀,
其他轉接環都係咁上下價,
經老細講解點用後,
膽粗粗咁買左個玩。
即晚經友人借左枝N記AF 50mm F1.8試玩,
由於呢個轉環接雖然用起O記E-300到可保留手動、光圈先決模式,
及可用上偏重心、重點測光,
但係缺點當然係全手動對焦及無Exif資料。

慶幸我老Blue叫做“上一代“攝影玩家,
手動對焦對我老Blue唔算陌生,
相反仲有種“親切感“添!
由於自己部E-300早前已加上ME-1放大接目鏡,
兼且借用既50mm有1.8大光圈,
手動對焦還算明亮,屬可接受範圍。
日間出外映左幾張,
急看效果發覺都幾滿意!(見附圖)

心裡一直對Zeiss蔡司鏡情有獨鐘,
家陣自己可以未必死守O記等新機發表或其他上級機如何如何?
只要能夠用上ZF mount既蔡司鏡就可以!
心目中下一部中階機而又可以彈性咁用得Zeiss鏡有兩部,
就係N記既D-200或新發表既富士蛇五(S5 Pro)。
但係以C/P值計,以D-200為首選!
初步起相機鋪拎過部D-200上手,
覺得個觀景器又大又光,手動對焦幾理想,
但D-200行機現價萬一左右,
自己出機目標價希望低於一萬先至考慮入手,
至於部蛇五因為仲未有貨兼且價錢會比同一款機身(D-200)貴上一大截,
同自己訂下既目標價相對有好大距離,可能性唔高!
咁現有部E-300經此計算,
當然會保留作為上佳既後備機看待啦!

反而最難決定係鏡頭,
因為如果揀Ai鏡,選擇比O記多好多!
除左Zeiss既ZF mount之外,
亦有原廠N記及福倫達Ai鏡可供選擇,
價格比O記高級鏡吸引好多!!
一枝鏡頭,兩個系統都適用,
唔錯既組合及幾化算,
當然要對手動對焦呢家野唔抗拒啦。

之於呢個“Ai計劃“,
就好視乎自己今年可動用既財政預算有幾多?
同埋自己又要求最常用既鏡頭焦段要幾多啦?
等我老Blue計一計數先再決定!
如果有呢方面既攝影玩家見到呢篇Blog,
不妨俾D意見我老Blue,
一齊分享下心得呀!

Blueman

**E-300+Ai AF 50mm 近攝**


**E-300+Ai AF 50mm 無限遠拍攝**


**土砲Emily鏡頭轉接環**


**Olympus E300+Nikon AF 50mm**

標籤:

2 Comments:

發佈留言

<< Home