老Blue日記

星期五, 1月 05, 2007

家母新玩具



2006年1月5日
丙戌年十一月十七
凌晨

〈影音〉
我老Blue家母其中一項好緊要既娛幾就係睇電視。
好多時動用錄影機來錄影佢認為好重要配音劇集,
黃金時段,電視及錄影機既遙控權就係咁永遠落起佢地手上,
我地做細係不容反抗!
相信好多朋友都會好似我老Blue有咁既情況。

幾日前,屋企部塵年錄影機終於頂唔住,
已經做唔到錄影既工作,正式宣告退役。
家母當堂好無癮,情況同我老Blue好鐘意映相,
忽然想映相個日話壞相機一樣。
多番急令我老Blue要儘快解決呢件事,
等佢老人家安心下喎!!

結果,經有關經驗既工友們指引,
建議我老Blue趁呢個時候,
可不選擇用DVR數碼錄影機呢?
了解過有關DVR之後,
自己心大心細,雖然DVR價錢已經去到好合理既水平,
價錢平到千零蚊都有交易,
大牌子有信心既都係二、三千左右!
問題係呢部機主要服務對像係家母,
唯恐佢老人家接受唔到呢D新玩具!!

今日(04/01)走左出去MK睇下家陣呢D DVR點運作?
睇完之後,發覺操作並唔係想像中咁困難,
同以往傳統錄影機咁上下,
至不過用既唔係錄影帶而係用上DVD及HardDisk咁解。
最後經好幾個工友推介,
買左比較有口碑既Pionner DVR返屋企!

果然,由開盒到試機,
過程唔駛半粒鐘,
Pionner既操作介面及按扭的確簡單易用,
跟住用張紙寫低點樣用最簡單方法教家母點用呢部新玩具,
起初佢老人家都好抗拒呢D“新科技“,
後未經我老Blue簡單示範後,
開始明白新玩具既好處!

希望佢老人家會用得開心啦。

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home