老Blue日記

星期一, 1月 01, 2007

告別2006

2006年12月31日
丙戌年十一月十二


〈網絡〉
今日呢篇Blog依舊係之前寫落既,
無他既,因為網絡仲好慢,繼續回歸56K既感覺!
十年前係電腦興起既時代;
今時今日係網絡既時代囉!
原來個六條光纖真係好重要,
睇報紙講好多中小企因為網絡問題好影響佢地做生意喎!
呢幾日突然間俾我老Blue感覺好“Matrix“,
唔係人類控制網絡,
而係俾網絡控制咁。
如果有日全世界突然網絡停頓一日,
真係唔知會發生乜野事囉!?
有關網絡供應商及當局經過今次事件,
希望諗諗計預防再有同類型事件發生。

〈扭蛋〉
我老Blue落玩具鋪通常只係留意下有乜模型之外,
其他玩具好少睇,
除非係幫朋友問下野例外。
但係今日落去玩具鋪老細就好衰衰咁介紹左件新野俾我老Blue。
原來只不過“扭蛋公仔“,
但係呢D扭蛋唔可以擺出門面display喎,
因為呢D公仔全部係好Sexy既三級公仔扭蛋嘛!!
但係上色及造型都好精細、鬼馬下,
攪到我老Blue都買左set......hahahaha!
死啦!以後除左模型外,
又開多瓣系列駛錢囉。

〈時事〉
今日有老友過左去曼谷玩大除夕倒數,
但係剛剛睇新聞見到當地夜晚時份發生多宗連環炸彈時件,
希望對呢位老友唔會有太大影響啦!

〈個人〉
今晚大除夕,
我老Blue已經少去人多既地方過節。
明天亦係踏入新既一年2007!
初步對自己既前境審慎樂觀來形容,
新既一年計劃亦已經有左初期既步署,
大方向集中:學習、投資及玩樂為主。
不過,吸受左去年既經驗,
計劃無訂得咁高囉,
希望新既一年能夠按計劃完成就好成功。

再此我老Blue祝各位看官新年快樂!!

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home