老Blue日記

星期二, 5月 22, 2007

我是大叔?

2007年5月22日
丁亥年四月初六
深夜

〈工作〉
今日「邊荒集」話事人首次舉行「鐘樓演講」。
大概講下最近公司發展近況,
俾「荒人」們一個了解下,
唔駛估估下喎!
各人有各人環境及諗法,
但我老Blue身為「荒人」心裡早已有盤算,
一日「邊荒集」環境未過自己警戒線,
都無乜好擔心亦唔到自己話事,
現階段無乜意見!

〈模型〉
由於先個幾日,執清咗自己間柴房嘅雜物,
今日再度砌番自己喜愛嘅MG模型,
好順利咁素組咗副“MG老虎特裝型“兩手兩腳。
有種講唔出嘅樂趣!

先個幾日睇咗最新一期6月號「電擊Hobby」中文版,
今期除咗例牌推廣最新嘅MG版綠渣2.0外,
亦有篇文章叫“第12年的座談會“,
文章收錄咗四位講者對12年嚟有關MG嘅感覺,
四位講者包括:笨大營業部經理﹣川口克己、MAX Factory模型師﹣MAX渡邊、笨大企業開發組組長﹣岸山博文及「電擊Hobby」前編輯長﹣佐藤忠博等人。
除咗講解MG渣古第一代型到現今第二代嘅開發故事外,
文章最令我老Blue心刻係講者之一嘅佐藤,
站起模型業界嘅觀點講因為依家娛樂多咗,
玩模型嘅人雖然仲有,
但係新玩家明顯少咗!
而新玩家仲係新加入嘅「大叔」玩家,
唔講都唔知原來我老Blue係其中之一。
就係呢個原因,
文章內容講笨大要點樣諗計吸納新玩家,
綠渣2.0係一個開始,
點樣調低模型製作新玩家門檻,
但又可以經過簡單過程而效果美觀!
就係咁文章講到呢隻綠渣2.0笨大話用咗兩年時間開發咁誇張喎!!

睇完之後,雖然當中有滲水成份。
不過,有一點無錯係家陣玩MG的確好多我亭「大叔」們囉!!!
加油吧!各位玩MG的「大叔」,
迎接人生不完的挑戰!!!

Blueman

標籤: ,

1 Comments:

發佈留言

<< Home