老Blue日記

星期一, 5月 21, 2007

MG NO.100揭盅




2007年5月21日
丁亥年四月初五(小滿)


〈工作〉
我老Blue無寫Blog成個禮拜原因係除咗要搬哂啲模型入倉外,
更重要係放假之後,
不停咁開工........。
最近,公司有關改組變動嘅傳言言之不絕,
形勢有啲似黃易筆下嘅「邊荒傳說」入面嘅「邊荒集」咁,
孰好孰壞,見仁見智,
自己只作好最壞打算迎接改公司改動,
但梗係覺得今次可能「危中有機」咁.....(未諗到!?)

〈模型〉
模型迷萬眾期待嘅MG No.100終於今個月17日起日本第42屆靜岡模型展揭盅!
答案係WD-M01 Turn A Gundam.........。
真係令好多MG迷跌哂眼鏡,
仲要係通街都係𠴱隻!
呢個MG 100 countdown宣傳由去年尾到今個月17號,
攪咗都有半年咁多,
答案咁出人意表,真係有啲「反高潮」,
起好多本地有關嘅討論區亦惹嚟好多激烈嘅「聲音」。
故勿論呢隻Turn A MG版點解要用咁多時間鋪排,
真係等笨大遲啲起有關雜誌作解說囉!
至於我老Blue點睇呢隻Turn A?
好老實講,Turn A連動畫好耐好耐之前睇過幾集之後,
無乜興趣再追落去,
某程度係因為隻高達多撇鬚唔知想點咁?睇唔慣!!

好啦!模型鐵定100號係呢隻Turn A嘞,
咁呢鋪係咪又唔跟先?
咁我老Blue又好難講喎!
因為計造型的確唔係我杯茶,
不過,笨大為咗呢隻Turn A攪咁多嘢,
我老Blue反而好有興趣想知呢隻MG會有乜嘢咁特別「分唇」喎?
因為呢隻Turn A MG網上傳到索價八千幾日元,
係咪咁誇呀?
睇吓點......。

Blueman

標籤: ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home