老Blue日記

星期一, 7月 30, 2007

EX模型三算一入



2007年7月30日
丁亥年六月十七
中午

〈模型〉
我老Blue除咗笨大嘅MG系列外,
亦都好喜歡佢嘅EX系列。
雖然呢個EX系做模及造型精緻,但係定價方面有啲遍高,
平圴定價大約三千幾日元;
尤其Seed系嘅ARCH ANGEL(大天使號)個價都企得幾梗下。
至今為止我老Blue都係買咗兩副EX模型咁大把!
不過,前幾日公司廖工友同我講話深水埗「福記」大量EX模型半價(差唔多三算計),
問我有無興趣喎?梗係有啦!!
賤物鬥窮人之下,
一口氣幫我入咗五盒EX模型囉.......。
不過,EX系都幾蝦人砌下,
揾日開盒玩下挑戰自己功力先得!

Blueman

標籤:

2 Comments:

  • At 1/8/07 10:54 下午, Anonymous 匿名 said…

    三算?!

    Shit~~!! 我要買Archangel呀!!

     
  • At 2/8/07 12:48 上午, Blogger Blueman said…

    無錯!Arch Angel EX版「福記」標價$145,
    我諗呢個價可一不可再.....
    希望占兄要買就親手。

     

發佈留言

<< Home