老Blue日記

星期六, 7月 21, 2007

電擊Hobby中文版變異

**電擊8月號封面**


2007年7月21日
丁亥年六月初八


〈雜誌〉
我老Blue自年幾兩年前開始學人玩返模型之後,
亦同時開始睇「電擊Hobby」中文版,
吸受一下日本達人嘅模型技巧。
不過,今期中文版8月號對內文有點疑惑,
甚至有點不滿......。
原因係當中文版8月號見街買咗之後,
發覺有啲唔妥?
一向中文版同日文版最大分別係語文及廣告唔同外,
基本上內文大致相同。
但係今期玩同書唔同文?
封面日文版係介紹新品「裝甲騎兵」做主題,
而今期中文版封面竟然變咗BB戰士「三國傳」做封面?
再揭內文仲離譜,
主力特集變咗高達派軍武嘅情景模型?
封面嘅「三國傳」只係得一版介紹咁大把!
而最期待嘅新品「裝甲騎兵」內文,就一個字都無提過,
好奇怪?「裝甲騎兵」乜唔係笨大最新Line咩?
香港亦有大貨熱買,無理由唔講下喎!?
因為今個月「電擊」已經出咗網站-DENGEKI HOBBY
先知內文兩者有極大出入。
真係好想知香港版點解要咁做?
咁攪法會令我老Blue唔知好唔好繼續買中文版落去?
唔知有無朋友會好似我老Blue有一樣嘅睇法呢?

Blueman

標籤:

1 Comments:

  • At 23/7/07 5:50 上午, Anonymous 匿名 said…

    直頭搵老襯啦!!

    我遲d會send個mail去質下佢,搞d咁野o既話我以後唔q買佢,上網睇日文版算!!

     

發佈留言

<< Home