老Blue日記

星期日, 7月 08, 2007

07年第二個長假



2007年7月8日
丁亥年五月廿四


〈個人〉
我老Blue今日開始連續七日,
展開今年第二個長假。
暫時無打算出外旅行,
只作留港休息。

〈模型〉
既然放大假,天氣又熱,
自己當然留起屋企噴模型。
模型繼續係個隻MG-ZZ Gundam,
講起呢隻嘢真係有啲勞氣,
由於講過呢隻ZZ屬於早期MG,
好多組件素組之後,
唔可以好似2000年打後個啲MG咁容易分件上色,
預計今日上完主色之後,
會有好多部件要用人手上色囉!!

除咗砌模型之外,
呢排亦有留意我最期待嘅「壽屋」出嘅「MSG格納庫」,
可惜大貨仲未到港....。
不過,先個排「笨大」出嘅R3系列行貨大冧價,
仲要係3.5算計,我老Blue見到個價眼到突X埋!!
唔知係咪呢個R3系列太老餅,
唔係咁得玩家歡心,
所以太劈價賤賣啩?
不過,希望唔會影響到呢個系列就咁玩完啦?
因為我老Blue都期待佢出「聖戰士﹣翼覇」!
但係另外「笨大」繼R3後,
最新機械人模型系列﹣「裝甲騎兵」,
聽講銷情幾理想咁喎。
自己對呢個系列興趣就麻麻地嘞,
等佢出多幾款先至決定入唔入!

Blueman

標籤: ,

2 Comments:

  • At 14/7/07 4:59 上午, Anonymous 匿名 said…

    睇見L.Gaim o既銷情真係眼都突埋,我330入架陰功~~~!!

    Layzner同L.Gaim都做唔起R3,我只怕個series隨時摺得,我仲想佢出Dragoner D1同埋銀河漂流 Vifam架!!

     
  • At 14/7/07 5:47 下午, Blogger Blueman said…

    雖然小弟買咗盒L.Gaim到依家未開工,
    但係我都同意呢個Series唔好就咁樣收檔啊!
    因為笨大淨係出高達系都好悶吓.....。

     

發佈留言

<< Home