老Blue日記

星期三, 7月 04, 2007

DIE HARD 4.0+傳統keyboard





2007年7月4日
丁亥年五月二十


〈電影〉
今日我老Blue趁有時間,
去咗睇一套新上映嘅電影「Die Hard 4.0」。
咁多套動作片之中,
Die Hard可以話係我至愛!
由廿年前1988年開始,
估唔到廿年後會有第四集!
本來諗住睇開唔盞在嘅心態去入場,
因為第三集雖然Bruce Wills拍住Samuel J.Jason,
場面係玩得好大,
但係效果及感覺係俾我老Blue最差嘅一套.....。

不過,今次Die Hard 4.0片長129分鐘,
Bruce Wills拍𠴱𡃁仔Kelvin Smith,
一老一嫩,一個守舊一個潮爆,
幾有火花,效果唔錯喎!
兩個零鐘頭亳無冷場,娛樂性勁豐富,
槍戰連場及大堆頭飛車爆破,
簡直目不睱給!
最令我老Blue高興係呢套野有番第一集𠴱種感覺,
命硬加硬頸而不失自我幽默嘅性格誓要撐到底!
雖然講到主⻆嘅身手有點神化,
但係俾起007或M.I.系仲係嚟得有血有肉。
呢套4.0真係俾到我有點意外驚喜,好!!

〈硬件〉
自從年多前買咗藍芽Apple keyboard以來,
成日俾佢個藍芽玩死,
時得時唔得,
未後索性用番多年前G3年代嘅藍白有線keyboard。
但係唔知係咪職業有關係,
起公司用開啲商業用嘅大size keyboard,
日日打成七、八個鐘,
返到屋企用番個民用keyboard,
硬係手感及速度都好似掙咁啲,無咁爽癮。
於是,周不時落腦場望吓有無公司用緊嘅傳統商用keyboard。
皇天不負有心人,
噚日行過腦場終於俾我老Blue見到同公司一模一樣嘅keyboard,
只係賣五十零蚊,仲要係USB版本,
因為傳統商用都係PS/2 port,
真係十分罕見,二話不說俾錢拎返屋企。
呢隻傳統商用keyboard最大優點係反應快、耐用,
字粒大又唔輕易跣手,
公司近年亦都有入過坊間新款又薄又輕嘅keyboard,
日日廿四小時俾同事係咁打,
通常打咗一零兩年已經打到有啲字粒甩Q埋㖭,
反而呢種舊keyboard仍相當「健在」!

不過,好神奇我買呢隻keyboard唔知點解無牌子喎?
據店鋪老闆話係network佬supplier賣剩出嚟喎,
所以先咁平咋!?
點都好啦,以咁嘅價錢買返嚟仲想點呀?
今日試過的確比市面賣成百幾二百蚊𠴱啲大牌子手感好打好多。
超爽!!

Blueman

標籤: ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home