老Blue日記

星期二, 7月 31, 2007

我看變形金剛



2007年7月31日
丁亥年六月十八
凌晨

〈電影〉
噚日我老Blue放假,
亦都係我呢一年好期待嘅一日。
因為呢日約咗五個工友一齊去睇大家期待而久嘅電影﹣TRANSFORMERS(變形金剛)!
由於香港上映日子比其他地區遲,
所以有Blog友及其他朋友起海外「優先」睇咗,
口碑一致讚好!
雖然有打算會係好睇,但係經過144分鐘之後,
感覺係「超級」好睇!!
無他嘅,小弟由細到大都係睇卡通片大,
尤其係由「鐵甲萬能俠」、「三一萬能俠」開始浸大,
當知道「變形金剛」話會開拍真人版,
開始半信半疑,
跟住知道係堅之後,傳出係史提芬史匹堡拍之後又有啲驚,
因為佢對上攪個套The world of War(強戰世界)好令小弟失望.....。
最後得知原來史匹堡係監制,導演係米高比爾,
當堂成個人醒哂,相當之期望!!
米高比爾亦係我老Blue最喜愛嘅荷利活大導演之一,
由佢早期期嘅BAD BOYS、代表作「石破天驚」到跟住嘅「絕世天刧」、「珍珠港」及「謊島叛變」,
我老Blue一直都有捧場。
今次「變形金剛」應該係美國佬罕有嘅大型機械人格鬥科幻片種,
但係溶入米大導強烈風格,
就係佢嘅戲以緊湊誇張、動感凌厲八個字形容!
加上機械人嘅CG特技幾可亂真,
不論近鏡玩變身效果,甚至乎連機械人身上嘅舊化殘漬都做得好正;
兼且機械人角式好人性化,一啲都唔呆板,
當中以「大黃蜂」最搶鏡。
當然高潮位梗係Ending博派、狂派城市對決及
戈柏文隻揪麥加登簡直打得好激!
不過,片中不乏好正嘅搞笑位,
就係國派成team「人」家訪男主角阿Sam屋企,
個場戲十分抵死,
諗落有幾分似「強戰世界」一場「捉迷藏」個段戲,
唔多似米導演咁,反而似史匹堡多啲,
唔知同佢做監制有無關係囉?
總括而言,
呢套「變形金剛」對任何一個喜愛機械人動畫嘅朋友嚟講,
絕對唔可以錯過,一定會睇得好高興!

Blueman

標籤:

5 Comments:

  • At 31/7/07 10:36 下午, Anonymous 匿名 said…

    真係好睇丫﹗不知幾想佢地快的拍第二集﹗

     
  • At 1/8/07 12:30 上午, Blogger 火鳥 said…

    正呢~?希望個DVD早少少面市,可以響屋企慢慢睇完又睇。

     
  • At 1/8/07 1:11 上午, Blogger Blueman said…

    大雄,如果有第二集,最好梗係Michael Bay拍番啦!

    火鳥兄,我都有工友睇完之後都好期待佢快啲出DVD,
    值得珍藏。

     
  • At 1/8/07 1:32 上午, Anonymous 匿名 said…

    老Blue,我都睇左..真係正都冇野好講,仲有想睇多次的衝動呀!!

     
  • At 2/8/07 12:50 上午, Blogger Blueman said…

    恆仔!你都好快手去睇咗喎!

     

發佈留言

<< Home