老Blue日記

星期一, 7月 28, 2008

我的1/60 Gundam Exia 完工!!




2008年7月28日
戊子年六月廿六
凌晨

〈模型〉
我老Blue好耐無起到呢到寫Blog,
唔係因為無嘢寫,
而係小弟無事忙嘅劣根性所致....。
先講第一單嘢,
就係我老Blue砌咗好耐嘅高達模型1/60 Gundam Exia終於先個日完全砌好哂!!
呢隻1/60 Exia係我老Blue第一隻砌咁大比例嘅高達模型,
老實真係用咗好心機攪呢隻嘢,
不枉自己花咗唔少時間落去,
砌完之後確實幾高興下!

於是趁噚日屋企無人,
拿拿聲出咗去深水埗鴨竂街專賣國貨攝影用品嘅鋪頭,
執咗一套拍商品攝影嘅簡便套裝,
趁隻模型仲係fresh嘅時候,
即刻映底佢!
由於自己未正式玩過「商品攝影」,
Set燈試燈都攪咗我老Blue個幾鐘先至摸到點玩套燈,
映完之後又過返落部到腦睇下效果如何?
結果都好滿意,
當然同真正商業攝影梗係差十萬九千里,
但係自己以映模型計比起之前嘅效果已經好滿足囉!!
有興趣嘅朋友,
不妨抽空瀏覧1/60 Gundam Exia

Blueman

標籤: ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home