老Blue日記

星期日, 11月 09, 2008

回歸原點



2008年11月9日
戊子年十月十二
凌晨

〈工作〉
我老Blue先個輪放完個大假之後返工到依家,
約隱約現感受到呢個「金融海嘯」嘅威力,
工作量明顯比以往靜咗....。

〈攝影〉
呢排返工同工友傾得最多嘅話題不外乎攝影。
無他嘅,公司呢一年的確多咗好多工友加入DSLR行列嘛!
最近呢個月都已經有三幾位工友買咗新機或upgrade咗部DSLR,
我起公司撈咗咁耐真係未見同一時期有咁多朋友玩攝影,
簡直同呢個「金融海嘯」百年難得一遇嘅情況有得比.....。

多咗咁多朋友玩攝影梗係好事啦!
之不過由於好多朋友之前未玩過DSLR或SLR嘅關係,
好多時會有啲新嘅「影友」前來詢問或討論有關攝影、器材嘅問題?
雖然我老Blue算係「上一代」影友,
其實只屬三腳猫功夫,
有時有啲問題都被佢地問到口啞啞.....。
原因係自己以前跟攝影老師學習嘅時候仲未有DSLR、Photoshop,
呢幾年轉玩DSLR都係摸索階段,
好多時對於DSLR前期或後期制作都係估估吓,
完全未有理據支持。
變咗有新影友問我嘢,
我都唔敢俾答案,
驚俾咗朋友一個錯誤嘅訊色就大件事嘞!

就係咁自己發覺對DSLR應用有不足之處,
決定要回歸原點,作第三次學習(第一次為十多年前上平面設計課程有教授相關攝影課題,
第二次十年前同朋友一齊報讀有關一年制校外攝影課程。),
於是自己買咗幾本有關對應數碼攝影嘅人像攝嘅參考書,
點解揀人像?好簡單,自己對人像攝影最有興趣,
睇書如果揀啲無興趣嘅課題我老Blue對住本書好快瞓著嘛......(笑)。
呢幾日一口氣睇咗兩本日系台版嘅攝影師﹣魚住誠一嘅人像攝影參考書,
發覺內容都有值得參考嘅地方,
唯獨是對相關嘅軟件相片後制嘅地方著力唔夠。
於是噚日俾我老Blue揾到一本由老外﹣Lee Varis寫嘅攝影參考書叫「skin」,
呢本於2006年十月初版,厚達432頁嘅參考書,
內容詳細講解數碼人像攝影、燈光、人像膚色及肢體後期PS編輯嘅運用,
起書店睇咗一陣發覺極度有參考價值,
因為坊間好少有呢本書講得咁全面及實用,
希望自己睇過之後,
可以日後用得返出嚟啦!!

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home