老Blue日記

星期五, 4月 10, 2009

三月回憶

2009年4月10日
己丑年三月十五
凌晨

〈三月〉
整整一個月我老Blue無再寫過blog囉,
唔係因為無乜嘢寫,
而係自己忙到唔得閒寫,
不論或公或私都係.....。
以為金融海嘯,
公司起勢咁cut人手,
但係呢個月感覺工作仲忙咗!?
終於趁今晚有時間寫下呢個三月份自己點樣無事忙?

〈關西〉
自總結三月PMA之後幾日,
我老Blue同幾位工友去咗日本關西玩咗幾日,
其實關西自己今次係第二次去,
今次目的主要映相,
上次大約八、九年前仲用緊菲林機,
加上當時天氣欠佳,
成日就住就住,個次老實講映得唔夠痛快!!
今次隨著科技進步,
可以即晚起酒店上網睇天氣決定攝影目的地外,
更重要係今次用咗DSLR,
成功率比起上次有天淵之別,
呢次大大話映咗接近20GB相,
自己都有啲驚.....。

〈花展〉
去完關西之後幾日,
相都未執完又同班映友相約到維園映花展,
呢個係我地亦係香港地眾多映友嘅「例行公事」,
所以有網友笑稱:維園花展=大型相機展?
今年花展首日已經比去年仲多人入場,
無他嘅真係多咗好多朋友玩攝影嘛!
今次我同朋友都成十個咁多一齊參與,
你帶一個玩攝影,佢又帶一個,
你話唔多人玩就假囉!!
再加上首日大家其實映得唔係咁暢快,
原因係除咗映友、嘗花人之外,
更加上有一大班小學生圍圈玩「寫生」,
成班映友睇到O哂咀!!
結果,各自各擇日「重賽」,
吹漲!!

〈新人〉
除咗工作呢排多咗啲同事學新岡位外,
起攝影上我地圍內亦多咗好多新映友加入,
有核心成員好熱心用網絡形式攪咗非公開私募「映會」,
志在交流下攝影上嘅心得外,
亦有聯誼作用。
我老Blue亦參與其中,
仲唔怕醜幫手起咗個Logo,
都幾過癮下!!
至於多咗幾位新成員,
希望佢地對攝影嘅熱誠可以保持耐啲啦!
始終攝影唔係遊戲機,
唔係求過版了事,
而係對自己及技術嘅長期磨練。

〈包場〉
咪以為我老Blue同班映友映完花展,
呢個三月嘅攝影就咁結束喎,
映咗咁多相淨係執都有X排執啦!!
結果混埋自己幾晚起屋企猛咁揀相、執相,
重複又重複對住個「芒」仲慘過返工咁。
好啦到咗月中終於清哂手頭上嘅「舊相」,
又有老友摟映女嘞,去囉!!
今次映女又玩包場,
因為之前都講過包場不論溝通或自由度都大過「單頭跟隊」嘛!!
呢次映女又俾我撞番好多年玩菲林嘅師兄,
有師兄坐陣梗係唔放過跟佢學嘢啦!!
於是一路學set燈一路映,
有同行映友第一次玩映燈光人像,
大呼過癮,好希望快啲再攪喎!!
睇怕嚟緊呢個四月又唔得閒....。

〈裝著〉
呢個三月除咗映相外,
起攝影裝備上我老Blue亦添置咗少少新嘢,
就係終於的起心肝買咗支O記嘅平價版Ultra-wide鏡09-18mm,
呢枝又輕又實用嘅廣⻆鏡,
不論玩風景、街頭snap甚至乎近攝模型同樣咁有用!!
另外,跟咗我十幾年嘅Gitzo零號合金腳亦係時候退役,
經朋友及網友介紹Trade-in咗支Slik嘅零號Size嘅Pro 614CF碳纖腳,
用嚟去旅行或旁身都好方便。
隨著氣温續漸回暖,
又唔想出街映相帶咁多裝備上身,
最近買咗個相機腰帶及「槍袋」用,
前日同班工友去咗海洋公園玩,
首日試用效果顯著,
一機兩鏡夠哂機動!!
家陣自己出門配搭如下:
一機一鏡-Billingham相機側孭袋,
一機兩鏡-ThinkTankPhoto相機腰帶加槍袋,
一機三鏡配腳架-Newswear相機背心,
全裝備-ThinkTankPhoto背囊。
經個呢個月反覆測試後,
以後出門再唔駛煩帶啲乜嘢出街嘞,So good!!

〈動畫〉
最後值得一提嘅係追咗接近成年嘅Gundam OO終於上個月完結,
好滿意個結局,
兼且咁多套非UC系嘅Gundam片種,
我老Blue最滿意呢套,
完全突破以往舊有UC影子外,
更加入好多新嘅元素,
尤其去到最後決戰,
感覺好玩嘢,
「大奸角」最後用「鐳射大砲」對撼主角機OO,
跟住「鐳射大砲」玩雙面人,
另一面居然係新型高達,
最後同OO打到兩敗俱傷不得至,
最後決戰大玩GN-01 Exia鬥元祖GN-0 Gundam(RX-78-2?),
仲要係最元始嘅隻抽,
簡直有首尾呼應嘅感覺,
真係睇到O哂咀??
佢鹵味ending交待哂嘅人物去向後,
以為就咁完啦,
突然last幾秒話俾人知2010年有劇場版,
唔係咁激下,
咁快就信心出劇場版?
我老Blue真係好想快啲睇下劇場版玩啲乜嘢囉!!

一口氣寫咗咁多嘢,
老實講對手有啲攰..... ^_^!

Blueman

標籤: , , , ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home