老Blue日記

星期日, 12月 11, 2005

阿豪婚宴

2005年12月11日
乙酉年十一月初十一


〈個人〉
尋晚,
工友阿豪大婚之喜,
我老Blue祝賀一對新人百年好合,永結同心。

席間,我老Blue睇到依家D朋友去飲宴有個新趨勢,
一般飲宴入席前,朋友們例牌圍埋吹水、打牌或操「啤」諸如此類。
但今次有D唔同,
其中一班朋友唔係做上述事情,
佢地係圍理打PSP............!
呢班友加埋都百幾二百歲,
打機打得不亦樂乎!

時代不斷在轉變中,
呢兩年自己亦改變中。
(不過我老Blue到依家打機興趣仍然不大。)

清場行動仍然繼續當中,
垃圾己經清理左六成........。

〈攝影〉
呢排我老Blue除左先個排去左泰國映左D相之外,
真係少左映相,尤其係我老Blue喜愛既人像攝影。
下個月要度度期安排一下至得。

〈時事〉
後日(星期二),WTO部長級會議開始。
會議講D乜?我老Blue好老實講無乜興趣。
只係香港唔好因為呢單野無人命傷亡或經濟受到損失,
咁就謝天謝地!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home