老Blue日記

星期一, 12月 12, 2005

Rolex Datejust小改款

2005年12月12日
乙酉年十一月十二


〈個人〉
話咁快我老Blue為期一個星期既長假己經結束左。
今日又要回歸現實啦!

〈鐘錶〉
尋晚我老Blue又好無聊咁上網周圍click。
俾我見到Rolex Datejust有新版,?
其實我老Blue每隔一排就會上一上Rolex站睇睇止下咳。
自己對手錶呢科野一直好有興趣,
但係一直的唔起心肝蓄錢買。
另一個好重要既原因就係公司太多工友都有,
當中更有工友戴A貨,吹脹.........。

講返呢次Datejust改款,
其實只可話小小modify,對大體變動不大。
一直以來,「勞」俾我感覺相當傳統,
款式十年如一日,仲要年年加價。
不過今次新版宣傳明顯針對現今高消費年輕一族。

至於點解我老Blue會咁鐘情Rolex?
由機芯設計至外觀,一直都咁經典、傳統,
只有人地抄佢,無話佢抄人,由內到外都實而不華。
如果同十萬元以上的名錶相比,
Rolex級數又去唔到「世界名錶」級數。

係我心目中,Rolex可以稱為專業又可靠「準確時計機器」(Chorometer)。
以前細個個陣就好鍾意Oyster Professional,
依家人大左,喜歡傳統款既Oyster Datejust(ref.16200)。
因為Datejust錶面36mm較合我手腕。

Anyway,望下自己隻Casio G-SHOCK又夠鐘返工囉!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home