老Blue日記

星期二, 12月 13, 2005

配眼鏡

2005年12月13日
乙酉年十一月十三
傍晚

〈時事〉
今日,MC6(世貿會議)開始,
從新聞報導睇到,時間接近下午四、五點,
南韓示威者同香港警察終於爆發衝突,
其間有放火,跳海呢D激烈行為。
全灣仔區只有三種人:示威者、警察及記者........。
第一日已經係咁,?
跟住幾日會演進乜野地步?

〈個人〉
晏晝,我老Blue去左配眼鏡,
因為自己呢副眼鏡已經唔記得戴左幾耐?
唔知自己近視有無深左?
去到上次配開既舖頭,
舖頭睇返我老Blue上次記錄,
原來我老Blue戴緊個副眼鏡已經有成三年多!
下!乜咁耐架啦?

咁耐無配個新眼鏡,舖頭擺左好多新款眼鏡起我老Blue面前。
真係睇到我老Blue花多眼亂,
睇左好耐都決定唔到?
揀左差唔多成粒鐘,
最後揀左一副藍架無框、鈦膠混合既德國制品,好輕又特別!
鏡片選用Nikon,本想揀Carl Zeiss,但報價太貴囉!

最後驗眼,
估唔到經過三年之後,
居然無深到!反而仲輕微咁淺左五十度?

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home