老Blue日記

星期日, 1月 15, 2006

東京四日行-Day2(Tokyo Auto Salon 2006)

2006年1月15日
乙酉年十二月十六
東京

〈東京改裝車展〉
朝早東京時間七點,
尋晚橫風橫雨,今朝天朗氣清!
我老Blue一行四人出發去幕張呢個地方。
因為今次來東京主打節目都係為左睇呢個「東京改裝車展」。

幾經轉接,搭JR列車左轉右轉,大約十點半到達會場,
不過我地無諗過會有咁多人來睇show,
場館門口已經大排長龍,打哂蛇餅。
大約要排到中午十二點先至入到會場入面!

由於我老Blue未睇過日本車展,
一齊由領隊﹣K5介紹會場細節後,
大家分頭行事,各自找自己喜歡項目拍攝。
其中,同伴﹣阿著一向對攝影並不投入,
今次車展佢都帶埋部Nikon F50,649亦帶埋部DC仔同行,
因為大家知道日本車展好多Promotion Girl。

是次展覽場館共分為八個入口,
同伴K5則映由中路出發,
阿著已經不知去向?
自己同649選擇由右至左殺入去,
但中途649因肚痛發作,需要返回集合地點休息,我睇見佢都覺得辛苦。
老實講我老Blue車牌都無一個,當然以映女為主,車為副。
場館咁大,參展單位眾多,自然要去蕪存菁。
好努力咁起會場行左一個圈,
叫做有D「收獲」!

下午三點半,大家原定時間集合,
稍作休息,因為外邊凍場館熱,
好幸運咁俾阿著找到場內有一個租用Locker,
因為其他Locker老早已經爆哂,大家「拿拿林」擺哂D大褸入去,
方便再戰!
呢個時間,大家互交戰果,邊區多野睇,邊區多靚女等等!
因為當中都有好多五官唔合符比例既Promotion Girl混集其中,
無謂浪費大家時間嘛!
就係咁大家繼續涉獵,唯獨649肚痛留守休息區,
阿著人已去如黃鶴,不知所淙?
我老Blue今次同埋K5同行,
因為剛才頭一轉拍攝經驗話我知,
好多日本映友同香港一樣,見到好野爭先恐後,各不相讓。
兩個人一齊點都著數D。

下午五點會場播友誼萬歲,宣佈完結。
於是,大家決定去上野打邊爐!
食完「放題」式長腳蟹、至愛牛肉火鍋之後,
又夠時間返酒店享受熱騰騰既浴池!!!

沖完涼,大家堆埋一間房吹水嘻嘻哈哈咁一晚,
席間,同伴649可能肚痛聽日未必去玩喎!
咁大鑊!?

(待續.....)
Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home