老Blue日記

星期三, 1月 11, 2006

Mac機Intel芯

2006年1月11日
乙酉年十二月十四


〈電腦〉
今日我老Blue返早,老實講有點唔慣,生理時鐘一時適應唔切,
尋晚訓得唔好,今日開工有D唔夠精神.........。

唯一令我老Blue眼前為之一亮既消息,
莫過於上網見到Apple起MacWorld及網站推出用Intel Core Duo CPU既新機種。
MacBook Pro 及 iMac!
效能有幾好?我就唔識判斷!留返俾乜乜雜誌、物物網站遲D做既測試報告。
我淨對個定價有D奇怪?
點解用左Intel既CPU的新Mac機無平到?還是,日後將會再有下調空間?

不過,今次蘋果重新起主機做工夫,
好明顯業務期望擺脫iPod既依賴,
鬼咩!一部iPod越賣越平,就算幾咁賣得產品利潤都會有盡頭!
始終一間公司利潤靠非核心業務提供盈利唔多健康咁。
又睇下今轉蘋果可以令幾多PC友轉??

不過,我老Blue淨係好關心Steve Jobs係咪完全放棄PDA呢?
我真係好想一部「純種」既Mac PDA/PMP多個iPod video或iMac。
因為我的Mac Mini及PowerBook已經好夠用嘛!

不過,今次蘋果新機最有趣既係最新廣告片,相當抵死既對白!
Intel TV Ads

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home