老Blue日記

星期一, 5月 22, 2006

工友﹣飛機婚筵

2006年5月22日
丙戌年四月廿五
凌晨

〈個人〉
5月21日。
工友﹣飛機呢日結婚,宴請親朋。
各方好友齊到賀,場面十分熱鬧。
我老Blue在此祝願一對新人百年好合,永結同心。
開始邁往人生新既階段!

不過,今次有工友擺喜酒感覺同以往有點分別。
原因係由於至去年開始,
公司請左一批新人,當中好多仲係年輕少女、青春少艾。
經過一年混熟,好多新女同事今晚亦有應邀出席。
平時出席同事喜筵,大多相熟同事都係牛記笠記上陣,
今次多左呢班新同事,位位女同事都勁裝上陣。
同我地呢班老鬼裝束形成極端對比!

另外,起往時不論埋席及散席,
一班工友都煙酒不離、大呼小叫,非常平民。
今次唔知係好多同事年紀漸長,(公司呢排好多同事相繼誕下Baby)
還是多左好多女同事,大家都靜左同埋斯文左!

席後,一眾工友相約女同事去唱K直落。
我老Blue無跟隊,只係同兩個工友落左去茶餐廳吹水,
傾下公司前景、講下前途及未來。
結論係我地呢D中年打工仔並不樂觀....。

我的「十年計劃」亦要作出最壞打算!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home