老Blue日記

星期三, 5月 31, 2006

MG GYAN強人到貨

2006年5月31日
丙戌年五月初五
下午

〈模型〉
是日端午節。
雖然係法定公眾假期,但係我老Blue工作關係,都係要返工....。

由於返夜班,唔駛訓醒趕返工。
早兩日收到風,知道呢幾日MG版強人會到貨,
尋日出開旺角好多大場未見有,
心諗係無貨定賣哂呢?

今日,趁有時間落去樓下玩具鋪巡下,
行到鋪頭門口已經見成盒強人擺左出來。
入到鋪頭已經到有熟客開盒來睇!
老細見到我就問我要唔要?我話:要!不過食完飯先?貨。

食完飯兜返去玩具鋪?貨,
老細見無客之下,又俾個靚價過我老Blue成交!
返到屋企例牌開盒數件齊唔齊,雖然未試過有漏件,不過以防萬一咁解。
今次呢盒MG強人應該係繼MG版魔龜之後,
第二個非高達系以外既自護系MG以全內骨架構成,完成度及結構相當高!
尤其係個封面插圖,自己勁鍾意,好有油畫feel,勁配合強人呢個中古武士造型,
又一次要讚Bandai起MG各方面都好有心思!
有見及此,亦見有網友預言,MG版後繼會唔會再由一年戰爭系由MG Ver 2.0咁出過哂呢?
咁就要睇Seed系列有無能力撐到場,
夠唔夠支持者出到MG版啦!
(據知日本Bandai本土係有定期作巿場調查邊隻MS受歡迎先決定出MG!)

如果香港都有呢做MG民調的話,
我老Blue一定支持出CE系(Gundam Seed/Destiney)既MG版啦!

**註:好彩老Blue趕得及完成左一盒MG,否則再無空間擺多一盒MG模型囉!
詳情見5月25日〈模型〉內文....。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home