老Blue日記

星期六, 5月 27, 2006

第五個MG完成﹣GELGOOG

2006年5月27日
丙戌年五月初一


〈模型〉
今日,我老Blue放假。
通常假期我會好遲先至起身,今日都唔例外,
訓醒已經下晝兩點幾。

出左去旺角食個茶餐,順道去模型鋪行下。
打算買定D VJ模型油,可惜旺角兩間有得買既鋪頭依舊大量缺貨!
同時,旺角亦有一間模型鋪相繼結業,
呢間就係“火鳥模型“,其實呢間鋪頭結業係遲早既事。
因為呢間鋪手法採取奇貨可居、平入貴賣。
呢D手法若果大鋪無可口非,但小小鋪仔咁樣做好難留到熟客!
因為呢間鋪前後左右都有模型鋪,我點解要幫襯你先?

我依家買模型,通常都係幫襯屋企樓下個兩間玩具鋪。
去開去熟,好多時有新貨都仲會有折頭俾我老Blue添!

五點左右,正式為隻MG-MS-14A 亞魯古古埋尾。
經過兩三個鐘咁耐,最後補漏滲線及舊化程序,
終於完成第五個MG模型囉!

不過,今次完成呢隻MG時間多左好幾個鐘,有點失預算。

下一隻完成品應該亦係自護名機種﹣MS-09 DOM 大魔!!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home