老Blue日記

星期五, 6月 02, 2006

無睇過巴士阿叔的人

2006年6月2日
丙戌年五月初七
凌晨

〈模型〉
6月1日,我老Blue寫完上一篇Blog之後,
火速為隻MG MS-09 DOM(大魔)上色,
足足花左好幾個鐘既時間,完成左一大半噴色工序。

〈上網〉
呢排引起大眾談論既「巴士阿叔」事件,
我老Blue唔係想討論呢件事既內容,
而係有邊D人係無上網睇過?
答案應該係唔識用電腦或者係唔識上網既人。

呢類人我估大多數並非文化水平或教育程度偏低如否,
而係性格問題居多,大多比較保守、抗拒及學習新事物或新知識。
點解咁講?
因為我老Blue起公司裡面正正有好幾位呢類型既人物,
對學習新野往往諸多藉口俾自己,又唔係蠢仲要係精甩尾個隻!
但係佢地又唔明白時代巨輪唔會因為某D人而停左落來嘛!

但又好巧合呢類型既人物又有共通點:好賭,渴望天降橫財.....。
我就唔知兩者有無關係勒?

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home