老Blue日記

星期四, 6月 01, 2006

十年

2006年6月1日
丙戌年五月初六
下午

〈個人〉
今日我老Blue放假。
天仍然落住雨....。

經歷左兩年半多既負債生涯,終於起呢2006頭正式結束。
經過幾個月整頓,個人財務開始重新納入正軋,
今朝去左銀行開左個新戶口,方便安排往後個人理財,
數目整整齊齊,唔好為自己增加不必要財務煩惱。

呢排睇番模型雜誌﹣電擊HOBBY 3月刊,
標題係:MG的10年來是如何發展?
內容介紹MG如何演進呢D起到唔講,想講既係簡單一件模型玩具可以點樣令產品再上一層樓。
開發人員點樣日以繼夜令每一件新模型製作上突破上一件模型,
個種苦心及堅持真係令我老Blue佩服及學習。
內容令我老Blue最深刻係訪問Bandai開發部副主管﹣岸山博文,
有提到開發MG Zeta Gundam Ver 2.0既時候,
點樣由舊版1.0變成穿波機型態後再減少整體厚度,
中間經歷過唔少次數既拆解、切割及再組合.....。
玩過MG既朋友都知道,咁樣做可以用惡夢來形容!
可見制作人員個份堅毅及執著既精神。

反觀自己負債前呢十年非常混悵生活,
經常風花雪月,做事得過且過。
呢兩年有賴還債,生活比過去過得既簡單但充實。

身邊有朋友們對風花雪月仍然樂此不疲....。
自己已無咁大興趣囉!
可能自己年紀大左,
又或者隱約見到明天....!?
(每個人行既路唔同,明天亦有所不同)

今天繼續砌我未完既MG模型,哈哈!!!

Blueman

2 Comments:

  • At 1/6/06 9:54 下午, Anonymous 匿名 said…

    邊度有得買返三月個期﹖我好有興趣讀個篇文章哦﹗

     
  • At 2/6/06 3:18 上午, Blogger Blueman said…

    大雄,你可以試下去信和商場印象中係頂樓個層賣漫畫個幾間,都仲有過期電擊中文版。

     

發佈留言

<< Home