老Blue日記

星期三, 9月 27, 2006

新噴筆

2006年9月27日
丙戌年八月初六


〈模型〉
踏入農曆八月,日頭日晚天氣明顯涼左。
前幾日我老Blue為隻MG-GP01噴油,
發覺「窄窄地」,點解枝筆出氣弱左咁多?
心知不妙,應該係上次用完,洗筆唔夠徹底,結果塞塞地,
最後,落左旺角買過枝新既0.3mm既國貨噴筆。
都只不過三舊水唔駛!

其實除左呢個原因之外,
上一枝0.2mm國貨噴筆其實個咀太幼,
噴一D比較大既部件好多範圍唔夠?,噴得好吃力。
用左枝新噴筆,加上口徑大左,
爽快左好多,時間上慳左唔少!
呢兩晚用左三幾個鐘已經噴哂隻GP01所有部件,
成績唔錯!
希望呢次呢枝新噴筆唔好咁快打柴啦。

有工友﹣嘉良從我相簿得知我老Blue有砌開高達模型,
而呢位工友亦都係高達粉絲,
但係呢位大佬已經無砌模型好耐,
無乜心機再砌,但係同好多朋友一樣,
都好想擺番一、兩件模型起屋企做擺設。
起公司見親我都問我老Blue幾時有時間幫佢老哥砌番隻,
就算收錢都值得喎!
聽完乜咁抬舉我呀!!
我都好想幫佢砌隻,
不過無奈砌一隻MG大大話話都花我老Blue好幾工作天。
只能勸佢自己試下砌一隻玩下先,
再唔得先至找我老Blue啦!!

**註:(自己其實都仲有成十幾廿盒MG都未砌啊........。)

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home