老Blue日記

星期四, 9月 14, 2006

K10D+iMac+Aperture

(續9月14日)夜

〈電腦〉
同日深夜睇過賓記部新機K10D既資料之後,
發覺上網官方資料跟機既新軟件-Pentax Photo Browser 3,
起Mac機部份列出D規格都幾高下!
最好要G5 or Intel Core行Rosetta,
部腦祇少要1GB Ram先至行得順喎!
咁又係家陣乜鬼DSLR閒閒地都去到過千萬像數,
相對地RAW檔大左,
如果部腦好似我老Blue用緊Mac Mini 梗係「窄窄地」啦,
其實自己當時買部Mac Mini都係頂住先......。

今日,晏晝上左去腦場睇下新Mac機,
其實對我來講都無乜選擇,
要合乎可以玩相要求及「筆直」得新iMac 20"。
因為為左呢個問題,
問過好友﹣阿包買邊隻Mac機好?
結果佢老哥推介左呢款新iMac俾小弟參考。
自己上網睇過呢款iMac都幾「口岩」我老Blue,
最實用呢款iMac規格可以做到我玩相要求之餘,
剛好玩Apple Aperture推介規格;
仲可以行Dual Mon.,
即係加埋自己原有既20“ 16:9 Apple Mon咁咪有成40"實用畫面!?
咁唔錯既選擇喎!!

〈相機〉
只不過事隔一日,
dpreview.com已經出左有關賓記部K10D既hands-on preview囉。
睇過之後覺得呢部機設計都好實用,
亦顯得賓記今次好用心記設計呢部機,
好似RAW檔可選擇PEF或DNG(Adobe提倡既標準數碼檔案,哈仔都係用呢隻檔做RAW。);
測光可以選擇性跟對焦點;
睇景深除左光學外,更可以用LCD預觀;
更實用既更有連WB都可以預觀,唔駛再花時間映左save後揀WB setting。
呢幾樣野睇到賓記做野好實在,
正確為用家加入實用既功能。
不過,雖然我老Blue對呢部機好有興趣,
但係都要睇過實版出來既表現先至有決定,
例如,22bit影像處理係咪咁巴閉?
機身除塵有無問題?
防震系統得唔得呢幾個核心問題!

11月到貨,我老Blue相信會有好多用家報告出籠,
期待!

Blueman

1 Comments:

  • At 16/9/06 5:42 下午, Blogger pcheung said…

    小弟都比K10D 深深吸引住,特別係11點對焦依下真係超索,佢個body design又有Leica R系風範,如果開賣價平過D80,就真係吸引力爆燈!!!

     

發佈留言

<< Home